Tuesday, April 3, 2007

Spring Recess

Spring recessimiz basladi dun itibariyle, bizde evde durmuyoruz geziyoruz, Bugun M.'e davetliydik, Mirzahan hevesle bekliyordu bugunu, arkadasi var cunku ama sansimiza arkadasi Mirza gelmez diye babasiyla berabermis, Mirza ilk basta sikildi hep kizlar vardi cunku :) sonradan geldi arkadasi, biz annelerde oturduk, sohbet ettik, mamalar yedik, ben birde N.ablayi davet ettim, evsahibine sormadan samimiyetine guvenerekten :)
Dun Ikea'ya ya gittik, babamiza kitaplik aldik, yetmez bize ama idare edicez artik yerimiz yok cunku, storage boxlardan aldik Mirzahan'in oyuncaklari icin sigdiramiyoruz bir yerlere, simdi ayarladik ,gelirken Beyti'ye ugradik, acken gidiyoruz ismarliyoruz, hizli hizli yemeklere basliyoruz sonra bitiremiyoruz ama bunu hep yapiyoruz:) paketletip eve geldik yiyemediklerimizi:)
Gecen hafta Mirzahan'i TMNT'ye goturdum, cocukken izledigim cizgifilmdi ama babamizla gitseler daha guzel olurdu, beni acmiyor :)
HBO'yu actirdik, yeni filmleri izliyoruz bir haftadir,dun War of the worlds vardi adini dogru yazmisimdir ins,iki sene oncede izlemistim ama korkmustum bazi sahnelerinde cogunu gozu kapali izlediigm halde hatta ruyalarima girmisti :) babamiz izlemek istiyordu tamamini ama saat gec oldugu icin asil sahnelerde kapattik :) neyse Harry Potter vardi izledim onu zevkle :) bekliyorum bir daha ne zaman cikacak diye :)
Bu arada sevgili Arzu insAllah okuyorsundur bu postu, sana gittigimiz cafenin adresini vericem, hot chocalatte meshur olan cafenin
Jacques Torres chocolate, 66 water street Brooklyn,NY 11201
Resim yok bugun,babamiz kitapligi kuracak bende yardim edecegim, Mirzahan'da uyudu, bu postu yazarken yogurt bile mayaladim :)

2 comments:

arzu c said...

cok tesekkur ederim Seyma, bu haftasonu misafirlerimizi getirecek bir yerimiz daha oldu:))bunun icinde ayrica tesekkurler:)saglicakla...

New York'tan said...

Rica ederim,bende adresi arkadastan aldim kendisi tatildeydi,yeni geldi,o yuzden biraz gec oldu adresi vermem:)
iyi gezmeler, bol eglenceler :)