Saturday, April 7, 2007


Subwayden ciktigimiz yer, Union Square, organic pazar kuruluyor burada, pielardan tutun, apple juice, cicekler, ekmekler hersey var.

Baslik bulamadim desem,her gun disari cikip gezmenin basligi olur mu :)Babamizin recessi bana yaradi, Mirzahan'i babasina biraktim, gezdim arkadaslarla, cocuksuz gezmek cok rahat :) rahat rahat carsilarda gezmek,magazalari en kucuk detayina kadar incelemek :) Mirzahan buyudu ama yinede sikiliyor ben cok oyalanirsam magazalarda o da hakli tabii :) neyse babamiza tesekkur ediyorum buradan :)
Persembe gunu N.abla ve kizlariyla beraber Manhattan'a 34 gittik, gezdi oralari ben istedigim gibi yagmurluk bulamadim, bu gidislede bulamayacagim sanirim, cuma gunu ben cocuklara yemek yapmistim ama onlarda evlerine gitmisler izine, kismet degilmis, o gun National Museum Of History'e gideriz demistik ama kapaniyormus saat 5 de yetisemedik malesef Mirzahan'a da soz vermistik, onu Atlantic ave. goturduk, Target'tan bir seyler alip kandiririz dedik :) ben kekik tohumu aldim saksida yetistirecegim ins, en azinda deneyecegim aslinda nane falanda dusunmustum ama bulamadim, bir de misafirler icin servis tabagi aldim, kare hosuma gitti, bugun de Elif ve Aynur'la beraber union square'ydeydik, yollarda gulen, bir tanesi sarki soyleyen birilerini gorduyseniz onlar bizdik :) Filene's Basement'a ugradik, biz Aynur'la gunes gozlugu denedik, cikar tak, cikar tak begendik sonunda , bana buyuk gozlukler yakismiyor ona karar verdik, Elif'cim de sapka denedi, aldi sonunda iki tane, pullu olan favorim benim :) isimiz bitince orada ,bizim parfum aldigimiz yere gittik, magazalardan cok daha ucuza aliyoruz, aldik iki tane, oradaki satici bizi afganli zannetti :) ne alakaysa :) sonra yuruyerek 34 geldik oralari gezdik, yorulunca oturup dinlendik biraz daha gezdik ve eve geldim, babamiz ve Mirzahan camide, ev biraz dagilmis gelince topladim bir zahmet :)
Tv de Lake House var, cok ovmuslerdi o filmi ama ben begenmedim, Ikea'dan aldigim cercevelerim var onlari boyadim, cilalayip, asmam lazim, eve girdikten sonra merdivenle yukari cikiyoruz , merdiven boslugum var yani, duvarlar bos duruyor, oralari susleyim diyorum :)
Yarin evdeyim dermisim :) ama degilim insAllah tabii :)
Elif bu arada sana tekrar hatirlatayim boyalarimi bana verdin hani unutursan diye soyluyorum; anladin sen onu :)

2 comments:

Anne ve Bebisi said...

Bahar yaramış size de anlaşılan:) Maşallah:))
Nane çok nazlı bir bitki ya, kaç kere denedim tohumdan yetişştirmeyi olmadı olmadı.
Lake House'ı ben de hiç beğenmemiştim.
IKEA'nın ürünlerini çok beğeniyorum:) Güle güle kullan hepsini.Sevgiler.

New York'tan said...

Thanks annevebebisi:)
Benim aldigim tohumda kekik degil reyhanmis,ekdim bakalim olacak mi senin nane olmadiysa bende denemeyim hic o zaman:)