Monday, May 14, 2007

...

Arayi uzattik bu ara yine, gecen hafta hep bir mesguliyet vardi, carsamba ve cuma gunu sabahlari arkadaslarda aksamlarida camideydik.Haziranin 24unu takip eden uc gun boyunca Long Island'a kermes var sonraki haftada New Jersey'de.Bugun kermes icin manti yaptik ben ogleye dogru gidebildim,Mirzahan'in veli toplantisi vardi aslinda saat dokuzda orada olmam gerekiyordu, saat dortte isimiz bitti, eve geldim yoruldugumu o zaman anladim, cok bir sey yapmadim sadece manti kapattim :) gelirken de eve aldim bir tane kermes gunu almaktansa simdiden alayim dedim :)
Veli toplantisinda ogretmenimizle gorustum, cok memnun, sinifin en iyisi Mirzahan dedi, scorelari gosterdi,cok advance dedi.InsAllah hep boyle devam eder.
Cuma gunu anneler gunu icin yaptigi karti ve cicekleri verdi :) kendisi yazmis Happy Mother's Day diye :)
Sali gunude Dis doktorumuza gittik,Manhattan'da Nyu'nun dis klinigine goturuyorum,uzak oluyor ama memnunuz, cikista da 34 gittik gezdik, acikinca Mc Donald's a ugradik bizim disarida yemek icin fazla alternatifimiz yok, kirmizi et ve tavuk yemiyoruz, boyle olunca secenekler azaliyor pizza veya burger oluyor. O gun happy meal ismarladim, icinde et oluyor biz burada onu balikla degistiriyoruz , soyledim kadina hayir olmaz dedi ama dedim digerlerinde yapiyorlar burada olmaz dedi oki o zaman dedim sadece ekmegi olsun, verdi bana paketi actim bu sefer icecegimiz yok, nerede icecek dedim bana soylemedin dedi, nasil sinir oldum anlatamam, kendisinin sormasi gerekiyor, ben soylecekmisim, zaten suratsizdi, tepsi vermedi onuda istedim kadina isteyerek yaptirdim herseyi ve ilk defa boyle bir seyle karsilasiyorum. Sirf oyuncak veriyor diye aliyoruz yoksa Burger king'den veggie menude alabilirdik,o ara Mirzahan'a da kizdim :) sinirlenince.
Onumuzdeki iki haftada yogun gececek kermes icin bir gun baklava gunu ( ben acamam ama gidecegim yinede yardima)bir gun sarma gunu. kermes gunu de asure yapip goturucem, bu pazar ki toplanti icin tatli yapicam , isim mutfakla hep bu ara :)
Babamiz da yogun tezi icin calisiyor, okul bitiyor bu hafta, soru hazirliyor ogrencileri icin.Turkiye'ye gidis tarihimizde belli oldu dokuz temmuz insAllah.Mirzahan soruyor anne ne kadar kaldi diye , gun sayiyoruz.
Spider man 3 goturemedim, yarin belki, cok istiyor , cinemanin onunden gecerken seanslara bakiyoruz saat kacta var diye:).
Yandaki sanal tigerimiz bizim, adopt yaptik:) Mirzahan secti aslinda spider sececekti ama yok dedim besleyemeyiz onu :)

2 comments:

ASYA said...

canım kermesleri ne için yapıyosunuz? yani özel bir türk geleneği mi orda ki?toplantı gibi birşey mi yoksa kermeslerde biryerin yada kişinin yararına satış mı yapılıyo?
türkiye'ye geleceğinize çok sevindim mirzahan için de çok iyi olur yazın burda olması di mi?ayrıca mirzahanı okulda ki başarısı için tebrik ediyoruz..

New York'tan said...

Kermesler burada caminin yararina yapiliyor,camide islam kultur merkezi oluyor,ufak tefek yardim bizimkisi kendi capimizda:)
InsAllah Turkiye'ye gidiyoruz, yazin duramiyoruz burada hem cok sicak,bunlatici hem de arkadaslarin coguda gidiyor, yanliz kaliyoruz yani,Mirzahan icin super tabii Tr de vakit gecirmesi, arkadaslar, bahcede vakit gecirmesi daha ozgur :)
Tebrik icinde tesekkur ediyoruz daha cok yolun basindayiz ama ogretmeni guzel seyler anlatinca cok mutlu oluyorum :)