Wednesday, May 2, 2007

Karisik :)

Biber ve domates fidesi , daha ekmedim posetteler :) Mirzahan bunlari gorunce dolabi acti ve anne bizde domates ve biber var dedi :) cocugum ne dusunduyse artik :)
Kusumuz :)

Pencere onu cicegim :)



balkondaki ciceklerim


Feslegenim :)




Meneksem, yeni acti kendisi :)
















Pazar gununden beri kosturma icindeyiz, zevkli bir kosusturmaydi bugun yogunluk azaldi benim icin, pazartesi, sali gunu camide yapilacak toplanti icin, pazartesi yas pasta sali gunude yemek yaptim, hafta sonu haber verildi, pazar gunu babamizla beraber, Turk marketi, market, ve manav alisverisi yaptik, boyle yaptigimiz gunler ellerimiz kollarimiz poset doluyor :) Mirzahan'a bile tasittiriyoruz, gecen hafta cuma gunu Mirzahan'i doktora goturdu babamiz , ear infection olmus, hafifte oksuruk vardi, ilaclarimi kullaniyoruz, duzeldi simdi gerci ates falan yoktu ama ilerlemesin diye goturduk iyi oldu, ben o gun bir arkadasa gidecektim bebek ziyaretine ama unutmusum Allah'tan Aynur arkadasim hatirlatti da haberim oldu yoksa ben kendi kendime planlar kuruyordum babamizin ogleden sonrasi bostu beraber gezeriz diye :) o gun Mervan bebegi ziyaret ettik, aksama camideydik, Mirzahan benimle geldi sonra arkadaslari yoktu sikildi babamizi cagirdik , geldi, beraber Mcdonald's a gitmisler, baba ogul eglenmisler.Pzartesi ben ikindinden aksama kadar camideydim, servislere yardim ettim, aksam eve geldim sali gununun yemegini ayarladim babamiz da yardim etti saolsun, dun babamizin dogum gunuydu :) Mirzahan'la beraber 86 'ya gittik gezdik sonra Fatma arkadasima haber verdim biz Mcdonaldstayiz sende gel diye, O da geldi Vuslat hanimla, beraber oturduk sonra Mirzahan aglamaya basladi Ahsenler bize gelsin, yoksa biz onlara gidelim, bizde ahsenlere gittik :)aglamayi cok seviyor benim oglum :)



Bugunde Mirzahan'i okula biraktim, sabah cocuklara yemek yaptim, geldim evi toparladim, bu arada kusumuz oldu, babamiz almis Mirzahan'a , oglus biraz fazla yakindan ilgileniyor :) ara sira kiziyorum hayvancagizi her yere surukluyor :)



Dun Mirzahan'in okul arkadasinin annesiyle konusuyorduk, oglu sinifin en yaramazi, pek sosyal degil kavgaci , sizinle playdate yapalim dedi, bende olurrr :) dedim ne diyim Mirzahan sizin oglunuzu istemiyor mu , cok hevesliydi, ilk bize gelindedi oki dedim bakalim bu hafta belli olacak, Mirzahan'a soyledim hayir dedi, o benim arkadasim degil dedi, sevmiyorum onu dedi, bilmiyorum nasil olacak :), ne yer ne icersiniz diye sordu ben de et olmasin , ne olursa olsun dedim :)
Birazdan oglusu almaya gidiyorum, vaktim az kaldi, Ny olanlar icin aquarium da( Coneyisland) anneler gunu haftasinda temasi denizde anneler isimli show var, dun gazetede gordum, ben gitmeyi dusunuyorum, aklinizda olsun.
May 4 da Spider man 3 geliyor cinemalara, oyle bekliyoruz, Mirzahan msn resmimin oldugu yere spider man resmi koymus :) biletler simdiden satiliyor meraklisina hatirlatayim dedim








'

3 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

masallah seyma ciceklerine hepsi birbirinden sirin .yav ben niye bakamiyorum cicek anlamadim seviyorum konusuyorum su sanirim bolca veriyorum susamistirlar diye gariplerim ondan oluyolar en son cope(((dusunki kaktuse cok su vermekten curumustu)))daha cicek almiyorum bende.muhabbet kusunuz hayirli olsun diyim cook sevimli hayvan bizde cihad vardi 7 yil yasamisti))insallah saglikli bir kus olur...ve bol muhabbetli...

Anne ve Bebisi said...

aaa maşallah maşallah çiçeklere. tu tu tu diyelim:)

Mirzahan'a geçmiş olsun. İyi ilerlemeden atlatmışsınız.

Kuşunuz da hayırlı olsuun:) Çocuklar için ne güzel bir eğlence:)

Babanızın da doğumgünü kutlu olsun,nice senelere:)

New York'tan said...

Eminecim ben cok su vermiyorum,sadece aklima gelince belki ondandir:)olmuyorlar.
Kusu aslinda ben istememistim cok batiriyor diye, bizimde vardi onceden kardeslerim bakiyordu,ben ilgilenmiyordum,simdide gorevi babamiza verdim :)

Esracim seni hala yorum birakirken gormek ne guzel :)
Tesekkur ederiz :)