Tuesday, May 29, 2007

Kermes ve Fetih soleni



Ziplarken :)
Face Paintig, Mirzahan race car istemis

















Biz geldikkkkk :) Pazar gunu aksam saat 11 de evdeydik bir haftalik kermes maceramiz bitti,cok guzel ve zevkli gecti, sabah on aksam sekiz hep Long Island'daki camimizdeydik, alan cok genis ve yesillik, cocuklar hep disaridaydi, mirzahan'in sesi kisildi oynamaktan, kosturmaktan, gormedim cogu zaman :)


Pazar gunu fetih soleni oldu, buyukler icin konusmalar, ilahiler ,cocuklar icin yuz boyama,zip zip, balon eglenceleri vardi.Mirzahan'a para yetistiremedik babamizla ben :) anneeeee ben balon alicam anneeee ben zip zipa binicem annneeeee ben dondurma alicam...
Aynur'la ben Gulden arkadasimizda misafir olduk 3 gun, tesekkur ediyorum buradan :) Bol bol yiyecek aldik uc gun boyunca, mideleri karistirdik dondurma , doner, baklava, meyve, izgara,manti, pasta, ne varsa :)
Pazartesi gunu Memorial deydi, tatildi okullar bende camasir ve utu isini hallettim sayilir hala yikiyorum, hava inanilmaz sicakti bu hafta, klimalari calistiriyoruz ara ara, yarin kahvaltiya misafirim var.Hazirlik yapmam lazim aksam, Mirzahan'ida parka goturucez birazdan ,yeni bisiklet aldi babamiz cok hevesliyiz :)

4 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

BROOKLYN'E HOSGELDINIZZZZZ

ASYA said...

hoşgeldiniz..
çok güzelgeçmiş anlaşılan mutlusunuz mirzahan da çok eğlenmiş belli..bu kadar güzel yemeği görünce walla orda olmak istedim:)

New York'tan said...

Thanks Emine :)

Evet Asya'cim cok guzel gecti, keske sanada yediklerimizden ikram etme imkanim olsaydi :)

ASYA said...

walla olsaydı,hepsinin tadına bakacak yerim var benim hihi:)