Friday, May 4, 2007

Mirzahan'siz kacamak yuruyus :)

Dun aldigim tabaklar cok hosuma gitti renkleri, kahvalti tabagimiz oldu :)
Cilekkkkkk, ailecek cok sevdigimiz bir meyve, babamiz bir kasa getirmis, birazini recel yapmayi dusunuyorum...

Bahsettigim, adopt yapilan agaclar











Bu ne dimi, yurt disinda yasayanlar bileceklerdir belki Turkiye'de de vardir, insanlar kopeklerini gezdirirken bu posetlerden aliyor bir tane eline, kopegin pisligini alip posete atiyor :)




















Bu sabah Mirzahan'i okula babamizla beraber biraktik, Mirza'nin cok hosuna gidiyor, simariyor birazcik, normalde bana el sallamaz iceri girerken bugun ozellikle dondu arkasini bye yapti bize :), onlar iceri girdi biz ogretmenimizle konustuk biraz, cok guzel seyler soyluyor Mirzahan hakkinda insAllah hep boyle devam eder.





Oglusu biraktiktan sonra babamizla cuma vaktine kadar yuruyus yapalim dedik sahilde, cok guzeldi sakin, yesil, cicekler, deniz vaktimiz azdi , kisaca turladik eve geldik, babamiz evde bugun , Mirza'yi okuldan aldiktan sonra Central parka gitmeyi dusunuyoruz, Manhattan turu yapicaz insAllah.



Parkta gezerken dikkatimizi cekti, parkta ki cicekler ve agaclarin bakimi gonullu kisiler tarafindan yapiliyor , aileler sahiplenmis agaci ,etrafina cicek ekmisler bakiminin hangi ailenin ustlendigideyaziyor , cok guzel bir uygulama, cok bakimli, temiz her yer.




vd

2 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

icim acildi seyma en kisa zamanda rana eslemle deniz kenarina inmem lazim denizi koklamam gerek bir trabzonlu olarak denizi cook seviyorum .posetleri ben ilk defa gordum bu yil koydular herhalde sahile ben cok inerim gecen yillarda gormemistim.bu yil baya guzellesmis ))tabaklar centruyden sanirim gule gule kullan bol muhabbetli kahvaltilarda insallah ))

New York'tan said...

Eminecim, mutlaka gidin sahile, ogle saatleri daha tenha, ikindin kalabalik oluyor, ben ogle saatlerini daha cok seviyorum :)
evet tabaklar centuryden :)
tesekkurler