Wednesday, May 23, 2007

Norveclilerin parade'inden Viking :)


Babamiz balkondan cekmis fotograflari :)







Cuma gunu kermesimiz basliyor, bu hafta hep hazirlikla gecti, pazartesi gunu tatli gunuydu, baklavalar yapildi, bende yardima gittim, bugun de sarma gunuydu, ikindine dogru isimiz bitti, kermes icin cerceve almam gerekiyordu onu almak icin centurye gittim, eve geldim asuremi yaptim :) yarin sabaha kahvaltiya misafirlerimiz var onlar icinde hazirlik yaptim, valizimi hazirladim , niye diyeceksiniz yarindan itibaren pazar gunune kadar Long Island'a kalacagiz arkadaslarla , kermesin yapilacagi yere gidiyoruz insAllah, sabahtan beri yeni oturdum koltuga :), Mirzahan'da simdi uyudu, firsat bulmusken yaziyorum :)

Bugun Mirzahan'in seneye gidecegi Kindergarden icin yeni okula kaydi yapildi, subat ayinda test olmustu istedigimiz bir okul icin, ondan kabul aldik , insAllah seneye orada baslayacak, iyi anlastigi arkadaslarindan bir taneside kabul almis :)
Simdilik bu kadar, diger postta kermes maceralarimizi anlatirim insAllah :)
Pazartesi gorusmek uzere, kendinize iyi bakin :)

2 comments:

ASYA said...

ooohhh aşureler baklavalar.. walla biz yiyemiyoruz burda onları..hemde el yapımı...
inşallah kermesiniz güzel geçer...bu kadar güzel yemeklerle tatlılarla eminim güzel geçecektir o ayrı..

New York'tan said...

Thanks Asya,cok guzel gecti, zevkli ve yorucuydu, her seyin tadina baktim , meyveden donere, baklavadan dondurmaya :)))