Monday, May 21, 2007

Turk Gunu Yuruyusu


Grand central, Madagascar filminin gectigi yerlerden biriydi burasi , Mirzahan yeni izledigi icin hatirladi cok hosuna gitti :)


































Cumartesi gunu Turk gunu yuruyusune gittik sirf Mirzahan gorsun diye, pazar gunu sabahtan aksama kadar evde olmayacak olusum , aksamada misafirlerimizin gelecek olmasi ve benim cumartesi gunu hazirlikla gecirmek zorunda olmam da etkilemedi O gunu :) gittik anyway :)







Simdiye kadar ki gordugum en az katilimli yuruyustu, hava soguk ve serindi, Fenerbahce ve Galatasaray arabalarinin disinda hareketlilik yoktu:) yuruyusten sonra herkesin toplandigi alana gittik, erik , tulumba tatlisi ve doner aldik, konserler baslayacagi sira geldik, gunun geri kalan kismini hazirlik yaparak gecirdim.





Pazar gunu bizim evimizin onunde de Norveclilerin parade vardi, ben yoktum ama babamizla Mirzahan izlemis.Onun fotograflarini diger postta karisacak cunku birbirine :) veeeeee biz cumartesi gunu yuruyusten eve geldigimizde posta kutumuzda bekledigimiz bir mektupla karsilastik Mirzahan'la ilgili cok sevindirici bir haber aldik, bu haberde diger postta insAllah :)

8 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

turk yurusune gitmeniz mirzahan icin cok iyi.bende gidemedim rana eslemle cook zor bide cok ters bir yerde 1 ay boyunca dil okuluna ordaki bir kursa gitmistim. cok iskenceydi oraya gitmek 3 trenle((( yine cahil cesaretiyle gidiyim dedim esime sen alirsin sonra hava kotu oldugu icin gitmedik)katilimin az olusuna uzuldum.sevindirici haber mirzosu cook mutlu etmistir insallah))jaguarinizda pek sevimli optuk sizi

New York'tan said...

Bence gitmediginiz cok iyi olmus, degmezdi,hava soguktu,Rana'yla zorlanirdin,Bizde sirf Mirza icin gittik :)
Haberimize sevindi oglusum ama onemi henuz kavrayacak yasta diil :)

LaMa said...

mErhabalar Komsu :))
SU Turk gunu yuruysu gibi seyler super oluyordur, ben de katilmak cok isterim muhtemelen gozyaslari dokerek :)
Mirzahani'n aldigi haberi cok merak ettim bu arada ;)

ASYA said...

böyle şeyler düzenlenmesi ne hoş..Gerçi duyduğum kadarıyla yurt dışında Türkler birbirinden kaçarmış,tanımazlıktan gelirmiş felan vs vs ..ama Amerikada ki kadar rahat azınlıkların yaşabileceği başka bir ülkede düşünemiyorum doğrusu

New York'tan said...

Hosgeldin Komsum :)
Dedigim gibi bu sene yuruyus cok sonuktu daha onceki seneler mehter vardi,O yetiyordu insanlari costurmaya ama yinede insanlarin caddelerde kirmizi beyaz,Turkiye diye bagirmasi insani gururlandiriyor :)
Mirzahan'la ilgili haberide vericem en kisa zamanda kermes hazirliklariyla ugrasiyoruz inan pcyi ozledim :)

Asya'cim Ben karsilasmadim tanimamazlik olaylariyla ama dedigin gibi burada herseyi yapabilecek gucdeyiz yani imkan var ama bu sene Turk federasyonunda,kendi icinde cekismeler olmus cogu dernek katilmamis yuruyuse:(

Anne ve Bebisi said...

Aman da ne güzel olmuş Mirzahan abimiz:) Maşallah:)
Güzel bir okuldan kabul mü aldı yoksa:) Maşallah ona:)

New York'tan said...

Esra'cim
Tesekkur ederiz,ne guzel tahmindi oyle :)
optuk Kaan bebisi:)

afacan minnoşlar said...

kermesiniz nede güzel olmuş enfes görünüyor mamalar afiyet olsun ,yurtdışında ne kadar faal ve aktif yaşıyorsunuz tebrik ederim , sevgiler size ve yakışıklı mirzahan'a