Tuesday, June 5, 2007

..


Hava cok sicakti gecen hafta, dayanilmayacak kadar hem de, haftasonu New jersey'deki kermesdeydik, cumartesi bayginlik gecirecektik arkadaslarla, nemden sicaktan, o gun cok sikayet ettik galiba, pazar gunu 24 saat araliksiz yagmur yagdi diyebilirim :) Long Island kadar kalabalik olmasada, guzeldi kermes , uzun muddet su boregi, sarma ve baklava yemek isteyecegimizi zannetmiyorum :) hala evde kermesten aldigimiz baklava duruyor kim yiyecek bilmiyorum :) eve gelirken trafige takildik camideki dugunun sonuna yetistik, pastamizdan yedik ama :) arabada iki tanede arkadasimiz vardi birinin kiziyla Mirzahan ,yolun uzun surmesinden ve yapacak bir sey olmamasindn dolayi devamli atisti, - sen bizim eve gelince ben odami kitleyecegim, digeri - sen bizim eve gelince ben de sana oyuncaklarimi vermeyecegim , boyle gelene kadar devam ettiler :)

Cuma aksami da misafirlerimiz vardi, Mirzahan oynadi guzelce arkadaslariyla, bugun de sabah sekizde kalktik, bir ablamizla resmi bir kurulusa gitmemiz gerekiyordu aslinda dun gidecektik ama biz kalkamadigimiz icin o saatte bugune kaldi :), saat dokuz bucukta iceri girdik disarida guvenlikten iceri giricez her seyi cikariyorsunuz bilezik kemer,mont metal her sey, sira bize geldi ben gectim ama A.'yi gecirmediler uzerini cikarsin dediler bizde musait degil dedik herkesin icinde cikaramayiz, neymis efendim uzerinde cok metal vermis ceplerde falan, baska biri geldi ilk basta cok tersti, eve gitsin uzerini degissin falan dedi sonra babamizda vardi konustuk, bayan gorevli gelsin dedik yok dedi, halbuki vardi biz ilk geldigimizde vardi sonradan gitti, sonra ikna oldu ,bayan gorevli geldi baska bir odada aradilar, her ne ise daha fazla bir problem olmadan icereyi girdirdiler sagolsunlar.
Oradan da Mirzahan'in okul saatine yetistik O'nu okula biraktim eve geldim uzerimi degistim camiye gittim, tekrar okuldan aldim eve geldik, yoruldum kosturmaktan :) eve geldik yemek yedik ikimizde uyumusuz :)

Yarin saat dokuzda Mirzahn'in yeni okulunda toplanti var, seneye neler yaplicak onu anlatacaklarmis babamizda ayarlayabilirse O da gelecek, aksamada cami var.Bu aralar hep hazir yiyecek yiyiyoruz kermeslerden dolayi yarin yemek yapmaya baslayacagim :)

Gecen hafta kargodan lokum geldi bize :) sasirdim ilk basta, sonradan anladik Mehmet abi (enistem)Chicago'ya gelmisti Turkiye'den ,vakti kisitli oldugu icin buraya ugrayamadi, lokumu geldi bize tesekkur edemedik kendisine telefonda buradan tesekkur ediyoruz :)

Turkiye'ye gidis yaklasti yavas yavas hediye almaya basladik :) son anda telas olmasin diye, Mirzahan disari cikmak istiyor ben istemiyorum ama mecbur gidecegiz bir yere :)

7 comments:

ASYA said...

mirzanın yeni okulu hayırlı olsun..
lokumu bende çok severim :) artık gelince türkiyeye özlediğiniz ne varsa yaparsınız di mi ?

New York'tan said...

evet Asya'cim insAllah ozledigimiz herseyi yiyecegiz:) sabah kahvaltida simit yemek:), marketlerin biskuvi reyonlarinda gezmek, lokantalarda yemek yemek :)

ASYA said...

hep yemek hep yemek ooohhhh arasın

ASYA said...

arasın diil yarasın:)

New York'tan said...

:) evet ben seviyorum ya yemek yemeyi,tatliyi ozellikle ama yaramasin :)

Anne ve Bebisi said...

Yoruldum ayol sizin aktiveteleri okurken:) Maşallah maşallah:)

New York'tan said...

Esra'cim
Artik geri sayima basladik Tr icin gunlerin nasil gectigini anlamiyorum :)