Friday, June 15, 2007

..

Nereden baslayim anlatmaya, pazartesiden baslayabilirim :), Mirzayi okula gotur-getir yaptiktan sonra Staten islandaki malla gittim, bir bucuk saatte her yeri gezdim, ben beyaz ayakkabi istiyorum ama benim sizemda ayakkabilar bana olmuyor, kucuk geliyor, cok sinirlendim cooook :) daha buyugunu istesemde yok zaten :) sonra Bath&body'e ugradim indirim vardi kremler aldim kokulu kokulu, spicey apple , baharatli elmali :) gibi..
Sali gunu Mirzayi biraktiktan sonra camideydim, isim bitince eve geldim sonra babamiz geldi Market alisverisimizi yaptik, babamizin en sevdigi reyon zeytinyagi reyonu onunde dakilarca duruyor, en iyi zeytinyagini bulma cabasinda oluyor hep :) peynir reyonu da var tabii :) denemedigimiz cesiti yoktur heralde en son ici tursulu ve zeytinliyi denemistik :) Mirzahan'in sevdigi reyon seker ve cikolata, bu sefer bizde agzimizin tadina uygun cikolatalar bulduk Amerika cikolata ve seker fakiri bir ulke :) Tobleronlar vardi kucuk kucuk paket yapmislar beyazi, dark olani, pralin , sutlu... aldik hemen , Nips de son zamanlarda arabamizda eksik olmayan sekerimiz kahve aromali , :), en son kasada siradayken Arm&Hammer'in deterjan markasi bu,icinde petrol, fosfor, boya olmayan ve bitki bazlisi cikmis, aldik hemen henuz denemeye firsatim olmadi ama cok sevindim, istedigimiz gibi deterjan bulduk sonunda ..
Carsamba gunu sabah sekizde ev telefonumuz caldi, ben sesine uyandim, sonra cebim caldi baktim A., musaitsen bugun Manhattan'a gidelim dedi, olur dedim saat dokuzda sozlestik, oyalanmadan alacaklarimiz aldik geldik, Mirzahan;i okula yarim saat gec goturdum biz gittgimizde, mezuniyet icin hazirlaniyorlardi, okuldan aldiktan sonra A. ablaya gittim, arkadaslarla beraberdik yine yedik bol bol :) ikindin eve geldim aksamda camiye gittik saat 12 30 da geldik, cok yorulmusum o gun :)
Dun aksam uzeri ciktik babamizla beraber, parka gittik, saat dokuza kadar oturduk, Mirzahan bisikletini surdu, donuste evimize yakin olan Italyan pastanesi var, pastalari cok guzel, pasta aldik eve geldik, Kurtlar vadisini izledik netten :)
Bugun de Mirzahan'i biraktiktan sonra temizlik yaptim, dunden yemegim vardi babamizda gec gelecegi icin yemek yapmadim, ikindine dogru centurye ugradim sonrada Fatma'ya gectim Mirzahan'la Vuslat oynadi diyelim daha cok didistiler :) su an babamiz uyudu, ben ve Mirzahan film bakiyoruz cocuk filmi, Mirzahan icin gec bir saat ama yarin cumartesi diye izin verdim :)
Yarindan itibaren cumartesi aksami ve pazar aksamina kadar babamiz evde yok, biz ne yapicaz planlamadik henuz :)
Ve sobelendim sevgili Esra sobelemis bizi takintilarimiz konusunda, benimde var kendime ozgu olanlar :)
* Evden cikarken mutlaka kapalini oldugunu bilsemde ocagi kontrol ederim hatta buraya geldigimiz ilk sene disari cikmistik, bir saatlik yoldan sonra ben dedim babamiza caydanligi acik unuttum galiba :) babamiz tekrar geri donup kontrol etmisti sonuc kapali tabiii :)
* Duvarda asili olan tablo sus veya cerceve gibi seylerin mutlaka duzgun durmasi lazim, gittigim gezmelerde duzeltmisligim vardir :)
* Bu Mirzahan'la alakali ayakkabisini baglarken kesinlikle basima dokunmamali niyesi yok :)
*Uyum takintim vardir, renkler mutlaka uyumlu olmali, desenleri kiyaketlerden mumkun oldugu kadar uzak dururum
*Ayakkabi takintim vardir babetler ozellikle ,zaten baskasini giyemiyorum :)
* Aksamlari uyumadan mutlaka kitap okurum yoksa uyuyamam, cok yorgun olsamda bu degismez :)
daha vardir ama su an aklima gelenler bunlar
Pazartesi Mirzahan'in mezuniyet toreni var, bugunde kitap yapmislar okulda onu getirdi , insAllah diger posta koyarim fotograflari.

7 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

peyniri merak ettim seyma zeytinli tursulu peynir nerden acaba aldiniz acep ogrenebilirmiyim)?
gece tek basima yatmaktan korktugum icin esim sabah namazinda yola cikcak galiba))sevgiler

New York'tan said...

Peyniri Birlik'ten almistik Emine, Bizde biraz once yolcu ettik babamizi,Bende Mirzahan'la beraber uyuyucam,Mirza uctu sevincten :)Bizlerde kalsaydin aksam,memnun olurduk :)

arzu c said...

Seymacim, masaallah takip etigim kadarila dikkatlisin yeme icme hususunda, ben sadece bilgin olup olmdigindan emin olamadigi icn bhsetmek istedim, genelde italya pastanelerinde likor olmasa bile vanilia extract kullanilabiliyor pastalarda...sadece hatirlatmak istedim, saglicakla...

New York'tan said...

Merhaba Arzu,alirken icinde likor olup olmadigini soruyoruz ama vanillia extract hic aklima gelmemisti,cok tesekkurler hatirlattigin icin :)
Bende senin bloguna okumak istiyorum ama seninde sifreli malesef,kabul edersen takip etmek isterim sizi :)

arzu c said...

est seymacim, bana email atabilirmisin alaraaslihaningunlugu@gmail.com adresine:)saglicakla:)

ASYA said...

şeymacım,mirzahan mezun mu oldu şimdi:)

New York'tan said...

evet Asya'cim,dun kep giydiler :)
cok komiklerdi , ben ilk kepimi ortaokuldan mezun olurken giymistim :)