Monday, June 11, 2007

Domateslerim, uc tanecik var simdilik :)
Mirzahan'i okula biraktim, eve geldim firsat bu firsat yazayim bir seyler dedim :), Tv yi actim, onumde pc de var, ikiside bana ait, tadini cikariyorum :)

Hafta sonu disardaydik, cumartesi Manhattan'a gittik.Aynur, A. ve ben, Times squareden basladik 34 e yuruduk, oradaki alsiveris merkezlerini gezdik, alisveris yaptik ama ben istedigim seyi alamadim, bulamadim :) Mirzahan'i babamiza biraktim, yorulacakti , mesafeler uzun ama beni 6 kere aramistir belki cepten anne ne zaman geliyorsun, bana ne getireceksin, subwaye bindin mi :).Coooook kalabalikti yollar ozellikle 34 insan seliydi, kaldirim kenarlarindan yurumek mantikli oluyor yoksa kalabaligin icinde kaybolursunuz :) Cok eglendim anlamadim gun nasil gecti,Aksam namazi geldim eve :)

Pazar gunude saat 3 gibi bulustuk, Century'e gittik, hediyelik esyalara bakiyordu A., bulduk guzel seyler, bende aldim,Aynur'da aldi, hepimiz sebeplendik :) cocuklarda vardi yanimizda yorulunca Mc Donaldsa ugradik, onlar oyun parkinda oynadi bizde oturduk sohbet ettik, donuste yuruyerek diger magzalara ugradik, bizim eve geldik, babalar yoktu camideydi, oturduk biraz evde ama cocuklar zitlasmaya baslayinca :) parka gittik saat on bucuga kadar oturduk :) eve donerken Mirzahan hala anne eve mi gidecegiz diye soruyordu, Bende istersen parkta yatalim sabahta buradan okula gideriz dedim :) Boyle guzel gecti haftasonu arkadaslarla :)

Cuma gunu aksam camideydik, program erken bitti eve erken geldim, iyi oldu aslinda yapilacak islerimi yaptim, Mirzahan'la Charlie And The Chocalate Factory i izledik.Pek acmadi Mirza'yi :)

Persembe gunude arkadaslarla Emine'deydik. Brooklynde'ki ilkokullar tatilmis, bizim degildi, okuldan sonra gittik, guzel mamalar yedik :) sohbet ettik, aksama da eve geldim, Mirzahan'i babasi eve giderken aldi cunku hic erkek cocuk yoktu :) bahanesi buydu yani :)

Dun carsida gezerken bayanin biri bizim kiyafetleri cok begendigini soyledi, nereden aldigimizi sordu :) Mirzahan'in okulunda bana sormuslardi daha once, nereden aliyorsunuz burada yok boyle seyler diye :) Turkiye'ye gidince bavullari kiyafetlerle doldurup geliyoruz, demedim :)

Bugun ciceklerime bakim yaptim sabah, sularini verdim, domateslerim cikiyor minicik henuz, biberlerimde bir hareket yok, bekliyorum ciksinlar diye :)


5 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

3 KISILIK AILEYE 3 DOMATES SEYMA)))AFIYETLE YERSINIZ INSAllah))

ASYA said...

şeymacım walla bravo süper geziyosun..hergün bi yerlerdesin hiç durmuyosun seni okudukça şaşırıyorum..

bende geçen yıl kokteyl domates ekmiştim balkondaki saksıya yada ben öyle sanmıştım kocaman büyük domateslermiş meğer zaten saksıdaki toprakta yetmemişti bişi yiyememiştik:( inşallah seninkiler güzel olur..

New York'tan said...

Emine bir kac tane daha cikar mi diye bekliyorum:)
Asya'cim Evde duramiyoruz sabahtan aksama kadar, ben oturmak istesem Mirzahan mutlaka disariyi istiyor :) havalarda guzel oldugu icin rahatiz simdilik :) Benim ekdiklerimde ufak gozukuyordu ama biraz daha buyusun gorecegiz :) ama feslegenlerim cok guzel oldu, mutfak harika kokuyor.

Anne ve Bebisi said...

Sobeeeee:)

New York'tan said...

Thank you Esra :)