Friday, June 22, 2007


Sahneye yuruyerek geldiler,Mirzahan'a tum etkinliklerde eslik eden Koreli arkadasi ile beraber ikiside ayni okula gidecek seneye:)

Burada diploma aldiktan sonra selam veriyorlardi, cogunun kepi dustu yere :)
aslinda cok fotograf cektim ama karanlik cikmis malesef


Mirzahan'in pazartesi mezuniyeti vardi, babamiz gelemedi malesef isinden dolayi ama Mirzahan icerlemis bu duruma bana bugun anne babam benim graduationima gelmedi dedi :) bende anlattim niye gelemedigini:), cok guzel gecti, kep giydiler diplomalarini aldilar artik seneye kindergardena baslayacak oglusum buyuduk biz :) sali gunu okula gittik sadece 3 kisi gelmis :) carsamba gunude son gundu zaten ben hala cuma gunu yani bugun bitecek diye biliyordum :) ogretmenlerinede carsamba gunu hediye almistim ama paketlememistim artik haftaya bir gun okula gidip vericem hediyelerini, gectigimiz hafta sonu Boston'dan Arzu abla gelmisti Newyork'a pazar gunu benim misafirimdi, ogleden sonra camideki programa gittik ogleye dogru belli oldu aslinda ben hep beraber sahile ineriz diye dusunmustum :)

Persembe gunu Mirzahan'in dis randevusu vardi saat 11 de, 1o dakika gecikmeli gittik, kontrollerimiz yapildi, temizlendi,okullar zamani gorusuruz dedik tekrar :) su an goz kontrolumuz kaldi Turkiye'ye gitmeden once sonra we r done i hope :)
Bugunde JFk 'in oradaki malla gittik babamizla,hediyelik esya aldik gelirken gulluogluna ugradik dunde Taci'ye ugramistik ,iki gundur disaridan yemek yiyoruz :0 ben sikayetci degilim dermisim :) eve alti gibi geldik yarim saat sonra Mirzahan'in arkadaslari geldi kapiya disariya gelebilir mi diye, Mirza cok sansli bu konuda kapi onunde oynayabilecegi arkadaslari var bir tanesini ablasi var onlarla ilgilenen, saat sekiz bucukta eve geldi , hatta bir ara eve geldi bugun aldigimiz su tabancasini doldurmak icin hemen babasiyla bana ben hemen disari cikicam, su doldurmaya geldim dedi :) arkadasinin babasi icecream truckan dondurma almis, cok eglendi bugun beyefendi :) hemen banyo yapti , yemek yedi simdide uyuyor :)
Biz de yorulmusuz dun disten sonrada carsi gezdim ben yine,babamizla okul donusu bulusmustuk, bugunde gezdik epey, yazarken aklima geldi dun trafikteyken gozumuzun onunde kaza oldu canli canli sahit olduk yani, karis seritten kirmizi bir araba geliyordu birden toz bulutu oldu bir de direk gorduk takla atan, Allah'tan araba durdu hemen icinden iki kisi cikti kosarak, iyilerdi yani bir yeremi vurdular yoksa uzerlerine mi dustu direk anlamadik, Allah korusun ne ile karsilasacagin hic belli degil yolda.

3 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

cok seker olmus mirzahan mavi mavi))insallah universiteden mezuniyetide boyle guzel olur oglusunun.arzu abla nezaman geldi duysam bende davet ederdim)bu aralar ayni carsi gezme isi bendede var))rabbim hepimizi kazalardan belalardan korusun(amin)

arzu c said...

Masaallah mirzhan cok seker olmus, mavi hakikten cok yakismis, mirzahanin rengi mavi diyorum:)ins collage'dan mezu oldugu gunleride gormek nasip olsun!cok opuyoruz:)

New York'tan said...

Tesekkur ederiz Emine,hediyelerin cogunu aldik parfumler kaldi sadece haftaya onlari halledersem rahatlayacagim :)
Tesekkur ederiz Arzu guzel temenniler icin :) insallah hep beraber diyorum :)