Sunday, July 8, 2007

Biz gidiyoruz :)


Bu da Manhattan'da kesfettigimiz yeni Turk lokantasi cesit cesit sicak yemekleri var, cok sevdik biz , lezzetliydi yemekleri

Bu benim tabagim :)


Gecen hafta Nevin abla'ya davetliydik, barbecu yaptilar bize, her sey cok guzel ve lezzetliydi :)



Times Square, arabada cekmistim trafige takilmistik :)




Bu hafta disarida cok vakit gecirdigimiz icin evde yemek yapmaya firsatim olmadi, disarida yedik hep, Taco bell benim cok sevdigim bir yer :)Meksika mutfagi yani, nachosu, brutosu , tacosu hepsi :) bunu babamiz denemis hosuna gitmis bizede tavsiye etti seven layer :) tabii bizimkisi etsiz ama yinede guzeldi :)





Yaklasik iki haftadir yazamiyorum blogumuza vakitsizlikten, bu hafta bir gunumuz konsoloslukta, diger gunumuz passport agencyde gecti. Misafir agirladim dun aksam yemegine, sabah kahvaltida da arkadasimdaydim, bugun de valizleri hazirladim, bu sene az esya goturuyorum insAllah :) nasil olsa gelirken getiricem diye bir de goturebilirsek Mirzahan'in akulu arabasini goturecegiz :)

Yarin ikindi vakti kalkiyor ucagimiz insAllah sali gunu Turkiye'deyiz :)

Turkiye' de internet baglantim olacak haberdar ederim sizi yaptiklarimdan gezdigim yerlerden ve yediklerimden :)

Kendinize iyi bakin, herkese sevgiler :)

8 comments:

ASYA said...

iyi yolculuklar ..nasıl heyecanlısınızdır siz şimdi:)
Türkiye ye gelmeden dayanamayıp Türk yemekleri yemişsiniz baksana:)
İnşallah güzel geçer tatiliniz..

yaban eriği said...

Belkide gelmişsindir bile..
Konya ya gelirsen mutlaka haberim olsun olmazmı ?? seninle tanışmayı çok isterim ..
mailim : yabanerigi@gmail.com

New York'tan said...

tesekkurler Asya
geldık bız Turkıye,yeö su an tatıldeyız :)
Yaban erıgı geldık bız konya'ya ınsalllah bende tanısmak ısterımö su an tatıldeyım Konya'ya donunce goruselım :)

Esra ve Bebisi said...

Iyi tatiller:))
anne ve bebisi

New York'tan said...

tesekkurler Esra'cım :)

Rana Eslem GULMEZ said...

seymaaa nerdesın)))

ASYA said...

Şeyma bizi bu yemeklerle bıraktınız her açtığımda görüyorum :))
Ne zaman döneceksiniz ?

New York'tan said...

Asya'cım ınsAllah 25 agustosda donuypruz az kaldı 20 gun kadarcık :) vakıtsızlıkten netede gıremıyorum, gelmeden bır post yazıcam ınsallah :)
Emıne buradayız yazdım bloguna, haber verdım bızden :)