Wednesday, September 5, 2007

Turkiye fotograflarimiz

uzum kopartirken:)
Mirzahan`in ustundeki dut lekelerini gordunuz mu :)

Ortadaki yesillikte iki tane semazen seklinde kesilmis agac var , gorebildiyseniz tabii :), evin balkonundan bu kadar cekiliyor :)


Konya`da sabah gun agarirken :) beni pek uyku tutmuyordu, havasindan sanirim Newyork`tan sonra yayla gibi geldi.








Hamak keyfi :)





Turkiye`ye goturdugumuz arabamiz, rahat rahat bindi bahcede :)



Turkiye`den doneli on gun oldu, cok guzel, kosturmali birbucuk ay gecirdik, Mirzahan`in okulu acildi sali gunu artik kindergarten`a gidiyor, sabah sekiz bucuk oglen 225 arasi okulda, severek gidiyor.
10 gun icerisinde bir gun Long island`a kaldik Mirza bey havuz keyfi yapti, morarmis halde :) bir gunde kermese gittik Pensilvanya`ya, geldik evde oturmadik yani, simdide boyaya basladik, Mirza`nin odasindan :) babamiz ne zaman bitirirse artik :)





6 comments:

ASYA said...

ooo hoşgeldiniz..tatilinizin iyi geçmesine çok sevindim..

ya o koca arabayı nasıl getirdiniz buraya bravo walla:) mirzahanın NYC de kullanma fırsatı olmuyodur tabi..yaramıştır umarım size temiz memleket havası

New York'tan said...

Tesekkurler Asya`cim :)arabayi sardik sarmaladik,valiz niyetine getirdik:)
Masallah gezmeye baslamissin bloglari:)optuk Efe bebisi

Rana Eslem GULMEZ said...

seyma hosgeldin memlekete vee sobeeeeledim seni)))

New York'tan said...

Thanks Emine, insallah en kisa zamanda cevaplicam :)

ASYA said...

şeyma güncellemiyosun ne zmandır..

New York'tan said...

Asya'cim ramazandan dolayi firsatim olmadi cok yogun geciyor pcye bakamiyorum cogu zaman ins yogunluk bitsinbaslicam yazmaya :)