Wednesday, October 31, 2007

Booooo Hallowen :)

Here comes spiderman :)) Okula bu kostumle gitti, party yapmislar, pumkin toplamislar, sekerler okuldan verilenler :)

Parkta hallowen icin ozel program vardi bugun, Elif'le gitmeye karar verdik aslinda ben babamizla gonderirim diyordum ama babamiz gec gelince Mirzahan'a soz vermis bulundum :) gittik kalabalikti, guzel hazirlamislar her sey vardi cocuklar icin , cok eglendi Mirzahan :)










Kucuklerden cok buyuklerin kostumleri dikkat cekiciydi, neler vardi neler cadilar, seytanlar, melekler... :))





Her yerde sira vardi ben 5 tane bilet almis bulundum bitirene kadar direk olduk ayakta :)






Eve giderken yolda cektik bu fotografi, evi suslemisler, arkadaki eleman sesler cikariyordu :)






1 comment:

Rana Eslem GULMEZ said...

BOOO DEN KORKTUK)))HAKIKATEMN SEYMA BAZI EVLERININ SUSLEMELERI ACAIP KORKUCTU YAHU))BUDA BITTI SIMDI YILBASI SUSLEMELERI PIYASADA))BU ISTEN EN KARLI SATICILAR SANIRIM))SEVGILER..