Thursday, October 25, 2007

Hafta sonu hava guzeldi, sahilde gittik, Mirzahan buldugu kumla oynarken :)
Biz artik iki tekerlek bisiklet suruyoruz:))





Hafta ici Elif'le parka gitmistik, Mirzahan monkey bar yapti hic dusmeden :) eve gelirken anne ellerim aciyor diye sizlandi :)


Bunlarda kucuk beyin cicileri mumkun oldugu kadar mavi renkli kiyafet almayacagim mecburmuyuz ya mavi renge :))




Dunden beri yagmurlu hava, artik sogumaya basladi, kaloriferi yaktik bugun ,gunumuz daha once bahsettigim gibi alti bucuk gibi basliyor ben erken kalktim bu sabah alti gibi ,Mirzahan'i kaldirdim gozu kapali iceri geldi anne daha hava karanlik niye kaldirdin beni dedi :) hep erken kalkiyoruz ama dun aksam gec yattigi icin uykuyu alamadi tabii :) aksam camide bebek akikasi vardi gunduz de M. arkadasimiz davet etmisti Mirzahan'i okuldan aldim gittik biraz gec oldu gidis saatimiz ben duragi gecmisim Allah'tan bir durakti :) uzun zamandir pasta borek yemiyordum cok iyi oldu her seyden yedim :) muhabbet ettik, guzel vakit gecirdik sonra eve ugrayip camiye gectik fazla durmadik hediyemizi verdik eve geldik.
Gecen hafta sonogram kontrolumuz vardi, yuzunu gorduk kucuk beyin, doktor herseyin iyi oldugunu soyledi diger randevumuz iki hafta sonra insallah,yavas yavas bebek alisverisine basladik, netten arastiriyorum, magazalari geziyoruz arabasi, yatagi derken alisveris listesi uzun :)
Kermes olacak insallah , ona hazirlik var yavas yavas, manti yaptik pazartesi gunu, ben kapatmaya yardim ettim acmasini bilmiyorum :)
Mirzahan okuldan school busla geliyor, eve yakin bir yerde indiriyor ben karsiliyorum bekledigim yerde uc veli bekliyoruz sali gunu bekliyoruz saatinde gelmedi, 10 min gecti yok, yarim ssat oldu yok bende numarasi yoktu busla ilgilenen kisinin almam lazim ders oldu bana o gun :) neyse diger veli aradi kadin bus gec geldi o yuzden cocuklarda gecikti dedi, 10 min daha bekledik daha yeni bindiler dedi sinir olduk tabii, bir de bu kadinin ilk olayi degil bizim yasadigimiz Mirzahani busa verdigimizde uc gun bekledi sabah babamiz durakta gelen giden yok ,kac kere gorustuler en son bus companyi aradik, onlar bize oyle bir sey soylenmedi dediler , neyse biz soyledik falan hallettik ama isin garip kismi yan komsumuzun ogluyla ayni siniftalar sabah onlar daha uzak duraktan biniyorlar, dilekce vermisler hala ses yok yani kadin ya bir sey bilmiyor ya da bilerek yapiyor, sinir birisi insallah baska problem yasamayiz onunla.

4 comments:

Anne ve Bebisi said...

Bunlarda kucuk beyin cicileri mumkun oldugu kadar mavi renkli kiyafet almayacagim mecburmuyuz ya mavi renge :))

Yaşşa be Şeyma :)))

ASYA said...

aaaaa şeymaaaa.
nasıl yani küçük bey...küçük bey mi geliyor...aaaaaa
çok sevindim ben yaa...
süperrrr

ASYA said...

aaaaa şeymaaaa.
nasıl yani küçük bey...küçük bey mi geliyor...aaaaaa
çok sevindim ben yaa...
süperrrr

New York'tan said...

Esra'cim haksizmiyim ama alisverise cikiyorum hep mavi ve tonlari, nerede kirmizilar turuncular yesiller :)
Asya'cim bir tane daha oglusumuz olacak insallah:), tesekkur ederiz.