Wednesday, October 10, 2007

It's a boy


Bugun hem doktor hemde sonogram randevumuz vardi, cinsiyetimizi ogrendik it's a boy :) definetly boy :)Mirzahan baby brother istiyordu, cok sevindi :) evde 3 erkek olacak sen tek olacaksin dedi bugun bana :), yuzu haric her yerini gosterdi bize kucuk beyefendi sonogramda, haftaya tekrar randevumuz var insallah yuzunu gosterir bu sefer :)
Dun learner leaders isimli programin ikinci seansina katildim, faydali seylerde ograndim, grade buyuk olan cocuklarin anneleri tecrubelerini paylasti, havalar serinledi iki gundur cok sicak gidiyordu iyi oldu :), dun Mirzahan'in ogretmenine bayram hediyesi aldim, yarin vericez , yavas yavas bayram hazirligi yapiyoruz, aksamlari yine camideyiz, son iki gun kaldi insallah.
Simdiden hayirli Bayramlar, gorusmek uzere :)

8 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

SEYMACIM HAYIRLI BIR EVLAT OLUR INSAALLAH.MIRZA BEYIN ISTEDIGI OLDU)INSAALLAH GUZEL AHLAKLI SEVGI DOLU SANA BENZEYEN BIR OGLUS OLUR SELAM VE DUA ILE....

New York'tan said...

Emine'cim cok tesekkuler guzel dileklerin icin :)

arzu c said...

Masaallah! demek mirzahan'a kardes geliyor:)Mirzahan abisi gibi yakisikli ve zeki olsun insaallah!Rabbim hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin..

Selamlar

seydur said...

Merhaba Seyma, ne guzel Mirzahan'in istedigi gibi bir erkek daha evinize katiliyor! Insallah saglikli, sihhatli bir sekilde evladini kucagina alip buyutursun. Benim digeri yine gostermedi. O kadar da dondurma, cikolata ve su icmistim! Hayirli bayramlar, sevgiler... SEYHAN

Anne ve Bebisi said...

Hayirli olsun:) Cook sevindim:)
Inanmayacaksin ama ben bu haberi onceden hissetmistim:)))) Cok sevindim, hayirli olsun tekrardan. Umarim rahat bir hamilelik geciriyorsundur:)

ee due date ne zaman? :)

New York'tan said...

Arkadaslar cok tesekkurler guzel dilekleriniz icin :)
Seyhan'cim insallah diger randevularinda gosterir,insallah saglikli sihhatli kucagina almayi nasip etsin, Hz.Allah.
Arzu'cum cok tesekkurler ama ben senin bloguna giremiyorum passwordu kabul etmiyor malesef..
Esra'cim due datemiz 23 subat ins allah, hamileligim rahat geciyor elh,ilk aylarda olmustu biraz ama Tr'e gidince hepsi gecti :)

yaban eriği said...

İnanmıyorum ya süpper bi haber bu :)))) gerçi iki delikanlı biraz zor olur belki ama hayırlı ve sağlıklı bir evlat olur İnş..

New York'tan said...

Tesekkurler Tuba'cim, yasayip gorucez insallah :)