Tuesday, October 2, 2007

Ramazan ,Boya, Biz :)

oturma odamizin duvarlarini krem ve kirmiziya boyadik, babamiz boyarken pek taraftar degildi ama sonra hosuna gitti :))


Ramazan ayi basladigindan beri her gunumuz hemen hemen ayni Mirzahan`i sabah yedide kaldiriyorum, kahvaltimizi yapiyoruz, okul icin hazirlaniyoruz, saat 8.10 ve 8.20 arasi okulda olmasi gerekiyor, bende camiye mukabeleye gidiyorum eve gelip, biraz evi toplarladiktan sonra Mirza`yi okuldan aliyorum, eve gelip dinleniyoruz, homeworkumuzu yapiyoruz sonra camiye iftara gidiyoruz, burada camide ramazan ayni boyunca iftar veriliyor herkese acik, biz biraz erken gidip, servise yardimci oluyoruz sonrada toparlamaya, sonra teravihe kaliyoruz ve eve gelisimiz saat 10 u buluyor :)
Bu arada boya yapalim dedik uc sene oldu biz bu eve tasinali, ev yeniydi ama degisiklik olsun istedik tek Mirza`nin odasini yapacaktik ama baslamisken digerlerinide yapalim dedik, hafta sonlarida boya yaptik, bu hafta bitti cok sukur :) temizligini yaptik ama henuz yerlestirilmesi gereken esyalar var bayrama kadar bitiriririz insallah :)
Okul Mirzahan`i yoruyor eve gelince bazen tv karsisinda uyuyakaliyor :) sinif ogretmenlerinden baska dort ayri ogretmenleri var, bu hafta harfleri yazamaya baslayacaklar, bugun sabah dokuzda learning leaders isimli programa katildim ,isteyen anneler bu kursu bitirip, okulda volunteer olarak ogretmene yardimci olabiliyorlar, program sonu sertifika veriyorlar, uc seanslik bir program, ben de vaktim varken katiliyim dedim. 12 kisiydik bir de Turk veliyle tanistim :) az bulunuyorda cevremde :) iste boyle yogun geciyor gunler ramazandan sonra okula giden cocuklarin derslerine yardimci olacagiz arkadasla beraber after school gibi, aslinda baslamistik ramazan icinde ama cok yorucu oldu , ramazan sonuna aldik.
Haftaya carsamba bizim icin bir surpriz var insallah ogrenince yazicam :)

3 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

kremli taraf benim daha cok hosuma gitti gule fgule oturun sevgiler

Anne ve Bebisi said...

Gule gule oturun :)
Ben de merak ettim sizi:))

New York'tan said...

Tesekkurler Emine`cim,insallah beklerim ramazan sonu oturmaya, degisiklik oldu evde kirmizi kirmizi :)
Thanks Esra`cim,yogunluktan yazmaya firsat bulamadik :)