Tuesday, November 13, 2007

...

Mirzahan kendine birthday cake begenirken Cafe'de :)
Bu tulumda kucuk oglusun 3-6 aylik aldim 18 aya kadar giyebiliyor resimde buyuk cikmis ama gozuktugu gibi degil :)

Bunlarda diger cicilerimiz, :)


Gunler kosusturmayla geciyor, kasimin ortasina gelmisiz bugun farkettim :) Bugun Mirzahan'in veli toplantisi vardi okuldan erken ciktilar bende tam zamaninda gelmez otobusleri diye yavas yavas gidiyordum onu almaya ama koseye gelince gordumki otobus isiklari yakmis beklemeye baslamis diger arkadaslarinin annelerinide goremedim panik oldum basladim kosmaya neyse yaklasinca gordum arkadasinin annesi almis cocuklari karsiya gectiler bende arkalarindan,cok tesekkur ettim telefonlarimizi aldik ne olur olmaz diye birbirimize haber verelim dedik. oglen babamizin eve geldi onunla beraber gittik veli toplantisina ogretmenimiz memnun Mirzahan'dan bir iki ay icerisinde okumaya baslar dedi, bize kitap tavsiye etti kindergarden level1 :) zaten son iki haftadir gordugu herseyi okumaya calisiyor, bilince cok mutlu oluyor :)
Haftanin uc gunu sabah dokuzdan cocuklari alma saatine kadar kermes calismalarindayiz, bayrama kadar boyle devam edecek insallah, gunler hep dolu :) buldugumuz bosluklari degerlendiriyoruz tabii :) ne yaptik mesela ailecek Bee Movie'ye gittik cocuklar icin guzel filmdi, Mirzahan balin nasil yapildiginiz polenlerin ne ise yaradigini ogrendi film sayesinde :), bir gun arkadaslarla cafeye gittik, gecen hafta benim doktor kontrolum vardi , her sey yolunda insallah, haftaya glukoz screening var, seker testi yani, Mirzahan gitti doktora ear infection vardi gecmedi malesef, tekrar antibiyotik tedavisi gorecek, hic ilac kullanmazken bu ikinci oldu bir ayda, insallah gecer tedavi sonunda, hafta sonu mallari gezdik ama istedigim seyleri bulamadim maelsef, Mirzahan'a Vtech aldik, tvde oynan egitici oyunlar var icinde, math, alfabet gibi..giderken arabada cok guzel bir soz soyledi <>:)) zaten biz ailecek gezemiyoruz onlar baba-ogul ben tek basima :))
Persembeye kahvaltiya misafirlerim var, yarin kermes calismasindayim aksama camide insallah.
Mirzahan'la market alisverisi yaptik ikindin eve gelirken Dunkin'e ugradik pumkin muffinlerini cok begendik biz, yumusacik ve aromali tavsiye ederiz :))

6 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

GULE GULE GIYSIN CICILERINI INSALLAH .MASALLAH MIRZADA BAYA BUYUMUS KENDISI TERCIH EDIYO HA))BIDE KENDI HARCLIGINDAN SANA ISMARLADIMI TAMAMDIR SEYMA))

ASYA said...

şeyma tuluma bayıldım ben..bende almayı düşünüyorum Efe'ye kış için tam benim istediğim gibi bişi bulmuşsun:)) güle güle giysin bebişin..
Mirza'yıda özlemişim ne zmndır bakamadım bloguna..
maşallah maşallah

New York'tan said...

Tesekkur ederim Emine, insallah goruruz o gunleri :)
Asya'cim cok tesekkurler,tam kis bebegi olacagimiz icin hemen tulumunu aldim minik beyin :)

seydur said...

Seyma'cigim cicilerinize bayildim. Allah iyi gunlerde kullanmayi nasip etsin. Persembe gun ku o harika kahvalti icinde cok cok tesekkurler. Gonlune saglik, sevgilerimle. SEYHAN

New York'tan said...

Rica ederim Seyhancim,her zaman beklerim, sevgiler, selamlar :)

Anne ve Bebisi said...

Mirzahancik okumayi sokecek demek yakinda:) Masallah ona:)

Bebisin cicileri de cok guzel:) Gule gule giysin, saglikla insallah.