Monday, November 26, 2007

What A Day :))

Bugun hem heyecani hem de sevinci yasadim diyebilirim, sabah kermes calismasina gitmistim Mirza'yi okuldan alma saat gelince duraga gittim beklemeye basladim diger velilerle birlikte, yarim saat oldu gelmedi, gece seferde olmustu bizde otobus arizalandi diye dusunduk tam arayacakken okulu, polis arabasi isiklari yakip tam onumde durdu, cagirdi yanina, siz cocuklarinizi bekliyorsunuz .... numarali bus dimi dedi, evet dedik, bus kaza yapmis sizi cocuklarin yanina goturucem dedi tabii ilk sok sonra hic birseyleri yok ama kucuk olduklari icin sizi yanlarina goturmemiz gerekiyor dedi, bindik arabaya, bu arada burada polis arabasinada binmis oldum :)
Gittik yanlarina, cocuklar busin icinde, iki tanede polis disarida isimleri aldilar hemen gittik yanlarina Mirzahan kaza yapmisiniz dedim yok anne ne kazasi dedi diger cocuklar keza oyle :) araba arizalanmis sanirim tam ne oldugunu anlayamadik, ambulans bekleyecegiz dediler bekledik geldi cocuklari kontrol ettiler , kagit imzaladik, her sey prosedure uygun sonra eve geldik, Mirzahan polisleri gorunce korkmus biraz :).Elhamdilllah hic bir sey olmadan atlatmislar.
Bu hafta kontrolumuz vari glukoz screenning, bir sise sekerlisuyu ictim bir saat bekledim kan verdim, simdilik her sey iyi elh, diger randevumuz bir ay sonra bu arada doksandan geri sayiyoruz :) artik kiyafet almicam, yeterli bana gore Mirzahan'in kiyafetlerinin cogunu vermistim sadece newbornlari vardi, onlar gelecek insallah anneanne ve dedemizle, anneannemizde almis, fazlasiyla oldu sanirim kiyafeti :)
Hafta ici Mirza'nin okulundan aradilar okulda gonullu calismam icin, bana sinif ayarlamislar, aslinda cok istemistim ama yedinci aya giriyorum ve her gun okula gidip gelmek benim icin zor olacak arti kermes calismasina gidiyorum zaten haftada uc gun, zaten durumumu anlatinca gelmemen lazim dediler :) seneye insallah.
Gecen postta silinmis Mirza carsiya gidecegimiz zaman su essiz cumleyi kuruyor Im allergic to carsi :)))
Kermes calismasinda o kadar cok havlu pulluniyor, susleniyorki evimdeki havlular cok sade gozukuyor :))
Yarin sabah kahvaltiya gidiyorum ins, carsamba camiye ve akika yemegine persembe gunude kahvaltiya, bu hafta boyle gececek ins :)

4 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

birsey olmamasina cok sevindim gozumuzun nurlarini rabbim kucuk buyuk kazalardan korusun,bu hafta bende cok yogunum gunlere yetisemiyorum)))

New York'tan said...

Amin Eminecim,sizede gecmis olsun hastaymisiniz.

ASYA said...

Şeyma,
ne hızlı yaşıyosun ve yazıyosun:))
Dikkat et artık kendine gerçekten..son aylar çok önemli biliosun..

New York'tan said...

Asya'cim her gun nerelere gidiyorum neler yapiyorum anlatsam inanmazsin :)
haftaya bitiyor insallah yogunluk bayram sonrasi dinlenicem artik :)