Thursday, December 13, 2007

Crib setimiz , cibinliginide kermesden alicam dun sali gunu yapiyorlardi siparis vermistim :)
gecen hafta almistim, kucucuk kotumuz var bizim yaaa :) sapkada cok hosuma gitti

Bu da bebek cantamiz ramazanda almistim,bebek cantasi gibi durmuyor dimi :)


Disarida kar yagiyor su an, Mirzahan hevesle bekliyordu insallah tutarda babasiyla kaymaya gidebilirler:)yaklasik 20 gun olmus yazmayali, kermes calismasindaydim her gun sabah 10 gibi gidip Mirzahan'i alma saatine kadar duruyordum cok yorulmadim kendime gore ama sali gunu aksam halsizlikle baslayan ve carsamba gunu aksama kadar devam eden eklem agrilariyla gecirdim ilac alamadigim icin cabuk atlatamadim ama bugun iyiyim elhamdullillah, bir gun evde kalip dinlenmem gerekiyormus :) uc gundur disaridan besleniyoruz saolsun babamiz yemeklerimizi getirdi her gun , sabah kalkinca ilk isim yemek yapmak oldu, evi toplarladim, camasirlari yikadim, tursu yaptim bir de :)) kornison vardi babamiz almis dun deneyim dedmm nasil olacak gorunusu guzel oldu ama tadini 15 gun sonra insallah test edicez :))

Gecen hafta arkadas ziyartelerine de gittim cuma gunu ikiz bekleyen hamis Seyhan'daydik saolsun zahmet etmisler annesiyle hazirlanmislar , doyasiya yedim bu aralar pasta borek salata olayina giremiyorum fazla o yuzden gittgiim yerde yedigim pastalar boreklerden buyuk zevk aliyorum :) pazar gunude Elif'teydik oda hazirlanmis guzel mamalar yapmis kac tabak aldim bilmiyorum salatalardan :)

Hafta sonuda ufakligin crib setini almaya gittik ben netten begenmistim, Babiesurs'ta gorunce aldim, modern stylish bir seyler olsun istedim, severek aldim :) criblere baktik sonra Ikea'ya gectik cocuklar icin oyun salonu var yarim saatligine birakabiliyorsunuz cocugunuzu ,Mirzahan'i biraktik oraya bayila bayila gitti tabii :) bizde hizlica turladik bir tane begendik crib ama bir iki yere daha bakalim diyoruz,seneye Mirzahan'a oda takimi almak istiyorum, niyetim ranza turu bir sey almak Mirza ustte digeri altta uyur diye odalari cok buyuk degil, ufakliga dolap alsak onu nereye sikistiricaz, dresser turu bir sey alsam sonra renk uyumu olmayacak, dusunuyorum simdilik :)
Bebise aldigimiz takimi ev gelince actim baktik sonra Mirzahan ben bunda uyuyabilirmiyim dedi ama annecim bu sana kucuk ben sana daha buyugunu alayim dedi olsun ben bebek dogana kadar uyuyum dedi ok dedik :)) ama Mirzahan'a belli etmeden cok gulduk ya arkasindan hic aklima gelemzdi boyle bir sey isteyecegi :)) neyse iki gun yatti sadece battaniyeyi kullandi ama kucuk tabii sonra anne ben bak triangle yani ucgen yaptim buyudu , ayaklarimi orttu dedi neyse dun anlattim ona haftasonu disari cikinca senin istedigin takimi alalim dedim ok dedi simdilik :))
Haftaya tatile giriyorlar cumadan sonra bizim bayramla birlesti cok iyi oldu, okulda cookie gunu yapacaklarmis bu ay hem bizim hem yahudilerin hemde hristiyanlarin bayrami var, o yuzden konulari holidayler, herkes bayramda ne yiyorsa anlatiyor ya da yapip okula getiriyor benim aklima un kurabiyesi geldi, onu gondericem ins, baklava gonderemem malesef :))) dun Mirza'nin arkadasinin annesiyle konustuk arap kendisi carsamba gunu bayram dedi yok, biz persembe gunu yapiyorruz dedim cok sasirdi cunku ramazandada onlar bizden bir gun gec yapmislardi bayrami ortak ilk gunde bulasamiyoruz malesef :)
Oglusuma surpriz yapip blueberryli muffin yapicam simdi, gorusmek uzere :))

4 comments:

seydur said...

Seyma'cigim cicilerinizin herbiri digerinden guzel. Rabbim iyi gunlerde kullanmayi nasip etsin insallah. Mirza'ya bende cok guldum, canim benim cocuk iste:))
Kendini kermesti suydu buydu diye yorma. Gorusmek uzere, sevgiyle kal. SEYHAN

New York'tan said...

Cok tesekkurlr Seyhan'cim,ya farkinda olmadan fazla yorulmusum bitti zaten calismalar bayrama kadar
ins :)cok cok selamlar

Minik Patikler said...

Harikaymış aldıklarınız :) Mirzahan'ın hareketi onun ne kadar küçük olduğunun en büyük kanıtı annesi, kıyamam yavruya, Allah yardımcısı olsun :)

New York'tan said...

Tesekkurler Minik Patikler:)Biz Mirzahan'i buyumus goruyoruz ama dedigin gibi daha kucuk:)cok cok selamlar