Tuesday, January 22, 2008

Gecen hafta sonu Central parktaydik, ice skating, Yakinlarimizda olsa Mirzahan'i gondermek istiyoruz, ice hokey'de olabilir :)
Binanin sekli degisik geldi bize :)

Burasida oraya yakin bir mall ..
Bu aralar bilgisayari babamiz yogun bir sekilde kullaniyor bize firsat kalmiyor :) gecen cuma dr kontrolundeydik, daha onceki kontrolde kan testleri yapilmisti hastaneyi degistirdigim icin , onlarin sonuclarini aldik, hepsi iyi cikti, bebisde iyi insallah, bir dahaki kontrol haftaya cuma , dr bebegin 20si civari olabilecegini soyledi ilk basta 26 si demislerdi bakalim hangi gun tesrif edecek beyefendi :) annaanne ve dedemiz on yedisinde geliyor onlar geldikten sonra gelsin diye dua ediyoruz :) buyuk esyalar haric diger eksiklerimizi tamamladik, onlarida bu ayin sonu alalim diyoruz insallah.Evimizde temizlik yaptik hafta sonu atilacaklari attik, esyalari elden gecirdik, yer actik kendimize :) hafta sonu cok soguktu ,buz gibiydi hava.
Gecen hafta karne aldi Mirzahan, notlari cok guzel sadece art enricment dersi varmis resim dersi o orta sayilir :) Biz artik okuyoruz, okumayi ogrendik, kendi seviyesindeki kitaplari okuyabiliyor, hosuna gidiyor tabii, fotoraman falan yapiyor kendi kendine mesela dun kagitlara resim yapmis, cocuklar kartopu oynuyor , sonra snowman yapiyorlar, gunes cikiyor eriyor ... bunlari resmetmis bir de yazi yazmis tabi yazdiklari kendi soyledigi gibi ben okuyunca anliyorum ama yazilislari yanlis :)) boyle egleniyor ogrendikleriyle hosumuza gidiyor babamizla :)
Gecmis asure gununuzu tebrik ederim, asuremi yaptim , begendim tadini :) tenceremiz bitti sayilir ben cok yiyemedim mide yanmasi yapiyor cok kotu sekilde geciremiyorum malesef..
Dun Aynur'daydik gezmede, guzel mamalar yedik, hos sohbetler ettik Mirza babasiyla beraberdi okullar tatildi dun, Martin Luther king daydi.Mirza okulda ogrenmis
Bu cuma okullarinda International day var, herkes kendi ulkesine ait tatli yapip goturecek, ben de yogurt tatlisi yapiyim dedim, bunlar serbetli tatliyi bilmiyorlar sadece baklava onuda araplar yapiyor :).
Mirzahan'in dogum gunu yaklasiyor 3 subat pazara geliyor, cok istiyor birtday partisi, bizde okulda bir subatta yapalim dedik, ayin ucu pazara geliyor cunku.
Misafir agirlamak istiyorum kendime guvenirsem haftaya cagirmak istiyorum insallah :)

3 comments:

our twins of NY said...

Evet Seyma'cigim insallah annenler bebekten once gelirler:))
Mirza'ya ve sana sevgiler

New York'tan said...

Insallah Seyhan'cim dua ediyorum :))

Rana Eslem GULMEZ said...

SEYAMACIM KARNE HEDIYESI ISTEMEDIMI MIRZA?)OKUMAYA BASLADIKTAN SONRA SIMDI YOLDAKI TABELALARI OKUMAYA BASLAR)
INSAALLAH OGLUSUN ANNENESI VE DEDESINI BEKLER.MISAFIR ICIN YORMA KENDINI SON ZAMANLARIN KEYFINI CIKAR))SEVGILER...