Wednesday, January 9, 2008

Hicri yeni yilinizi kutlarim

Evet, yarin Muharremi serifin biri, hicri yilbasi, herkese saglikli, sihhatli, huzurlu bir yil dilerim.

Aklima gelmisken Mirzahan'la olan konusmalarimizi yazayim, gecenlerde aramizda soyle bir dialog gecti,
- anne ben buyuyunce tanimadigim biriyle nasil marry yapicam ( evlenicem)
-ben icimden guldum, cevap hazirliyorum Mirza'ya , annecim, sen buyuyunce college, universiteye gideceksin, ise baslayacaksin tanisirsin bu ortamlarda, ok dedim
- ok , aklina yatti cevabim.
Hafta sonuda yukarida konusmanin aynisi yaptik bu sefer;
- ama anne ben telefon numarasini bilmiyorum ki
- annecim sorarsin O da sana verir ok
- ok
- musluman olmasi lazim, benim Turkiye'ye gitmem gerek dedi ( burasi benim koptugum andir)
- annecim biz zaten sen o yasa gelene kadar Tr'e doneriz .
- ama benim driving licencem ( ehliyet) yok ki
- 18 olunca alacaksin insallah
- tamam :))
Olumle ilgili de bir dilagomuz var her ne kadar biz hazzetmesekte,ileriyi fazlasiyla dusunen bir cocuk Mirzahan ..
- anne siz olunce bana kim bakacak , ne olacak..
- annecim dua ediyoruz Allah hepimize uzun omurler versin diye ama eger olursek sana Tr'deki akrabalarimiz bakar, grandma, grandfa, uncles ok,onlar seni almaya gelirler buraya..
-ok ama ben evde yanliz mi kalcam onlar gelene kadar, nasil kaliyim
-hayir annecim, arkadaslarimiz var onlar sana bakarlar
- ok ama arkadaslarinin nasil haberi olacak,
- sen benim telefonumdan ararsin hepsinin numarasi var, onlar seni alir oldu mu
- tamam.
- iste boyle aklima gelenler :) aaa bir de birisi benim kek yapmak icin disari koydugum yumurtalari buzdolabina koyuyordu, ben babamiz zannetmistim ilk basta sordum yok ben degilim dedi, O da Mirzahan'i koyarken gormus, sormus, bunlar burada sicak olacak civciv cikmasin diye dolaba koyuyormus :)))..
Babamiz yilbasi hediyesini aldi , aksam yataginin altina koyacagiz, heyecanla bekliyor simdi :) bugunun serefine yas pasta yaptim aksam camiden geldikten sonra yemek uzere :)
Bugun Dualarda unutmayin bizleri ..

4 comments:

arzu c said...

Seymacim bende hicri yilbasi nezaman diye merak ediyordum, diyanetin sayfasina bakacaktim, Allah razi olsun ogrenemem iyi oldu!Canim senidne hicri yilini kutlarim!Buarada bir hatirlatma Muharrem ayinin ilk cumasi, Taha suresini okumak pek fazileytliymis!sonra birde Muharrem ayi duasi var insaallah bugun google'lar bloga koyarim...

Mirzahanla olan diyologlariniz bir alem, hele o yumurta olayinda koptum!

New York'tan said...

Tesekkurler Arzu'cum hatirlatma icin, bugun okurum insallah, duayida ogreniriz blogundan.
tekrar iyi seneler

our twins of NY said...

Sevgili Seyma senin de hicri yilbasin kutlu olsun.
Mirza'nin sorulari cok ilginc, okurken cok guldum:)) ayyy bu cocuklar buyumus de kuculmusler. Bizde boylemiydik acaba? Ama yok yok bu zamane cocuklari bir alem...
Sevgiler canim.

Rana Eslem GULMEZ said...

seymacim seninde hicri yilin mubarek olsun guzel gunler gecirmemiz temennisiyle..
yumurta olayini kucukken bende yapmisim ama mirzaninkinden biraz farkli,civciv cikacak diye 12-13 yumurta kirmisim))
mirzanin sorularini icim buruk okudum neler dusunuyor yavrum.belki meryemin vefatindanmi ekilendi ?rabbim hepimize yavrularimizla birlikte uzun saglikli bereketli omurler versin yaratanim...