Tuesday, January 1, 2008

Tatil

Spiderman ve Mirzahan :)
Rockafellerdaki cam agaci


Times Square, uc gun once gittik ama cok kalabalikti,



Binayi paker gibi suslemisler isikli hali daha guzel :)




Disney world'un dekorasyonu, princessin etekleri barbiden





Mirzahan'in holidayde bizden istedigi seyler, psp, toy ve car mis :))







Partysinden..
















Kermes pastalari mamalari :)








Bunlkar ceyizlikler ama cekemedim kimse yokken cekiyim demistim aceleyle guzel cikmamis










Mirzahan ve babamiz bu hafta tatildeydi, yarin aciliyor Mirza'nin okulu babamizinda tatili bitiyor, bayram, kermes, tatili beraber gecirdik guzel yogun bir 10 gun gecti, bayrami hic bu kadar yogun gecirmemistik :) bol bol yedik artik sarma su boregi ve baklavayi uzunca bir sure gormek istemiyorum :) Bayramin ikinci gunu Mirza'nin holiday partyleri vardi un kurabiyesi yaptim, sarkilarina yetisemedik malesef biz cookie olayinda yetistik Mirza bozuldu tabii niye gelmediniz gec kaldiniz diye neyse gonlunu aldik sonra :) sarkisini bile soylememisti surpriz olacak diye sonra evde soyledi :)








Kermes sonrasi burada 1 senedir tedavi goren bir arkadasimiz vefat etti, Allah rahmet eylesin,ailesine sabirlar versin.Onun duasini mevlutune katildik.







Bu arada ben hastanemi degistirdim, gittigim hastanenin dogum servisi baska bir hastaneye tasiniyor, muhit olarak begenmedigimiz bir yere bize baska hastane alternatifleri sunmuslardi diger hastaneye gittik turuna katildik , 1 sene olmus bu bolum acilali, yeni bina, yeni esyalar aletler, personelide samimiydi begendik kisacasi, gecen hafta kaydimizi oraya aldirdik persembe gunude orada randevum var insallah, sekizinci ayimiza girdik, iyi geciyor simdilik , mide yanmam coktu iki ay ozelllikle sut tek caremdi galon glaon sut ictim :) ama azaldi artik bebek donunce mideye yaptigi baski gecer diye okumustum ins oyledir, on kilo aldim yedi haftam daha var Mirzahan'da ondortle bitirmistim, bakalim bu ne olacak :) tatilde stroller arastirmasida yaptim,internetten Britaxi ve maclaren thecnoyu begenmistim, gittigim yerlerde maclareni inceledim begendim bir kere alip bir daha baska strollera ihtiyac duymayacaniz tipte bir araba, hem hafif hemde umbrella stroller oldugu icin cok rahat acilip kapanmasi ve infantlar icin
full yatiyor, Britaxi goremedim henuz gittgim yerlerde ama reviewlerde agir oldugu yaziyordu. yataginida begendim kendinden cekmeceli crib almaya karar verdik.Bebis icin eksik listesi cikardim, sampuani, diaper rash creami , breast cream bu tip seyler eksik kaldi, Mirzahanda sebamed in bakim setini kullanmistim,memnunda kaldim,burada California babyi almayi dusunuyorum organic oldugu icin, Bebisin ismi kesinlesti sayilir ama surpriz yapip dogmadan soylemicem :)


Yarin aksam camideyiz Bebek akikasina gidicez ins, Mirzahanin tatil icin odev paketi vardi haftasonu bitti hepsi, sIkIldI artik acilmasini bekliyoruz dort gozle okulun :)


















6 comments:

ASYA said...

ne kadar az kilo almışsın maşallah..ben 25 le bitirmiştim:))
inşallah hastanenden memnun kalırsın ve ismi süpriz bebeğimiz sağlıkla dünyaya gelir..
Mirzahan kardeşi için ne düşünüyor ?? Bundan hiç bahsetmemişsin..
Bide şeyma sana Mirza'nın hemanjiomunu sorcam..Efe'ninde elinde var..5 yaşına kadqar %90 geçer dediler...ama birşey yapmadan beklemek de sıkıyor beni..sizinki nasıldı?? Ve geçmesi nasıl oluyor? Rengi mi soluyor??

our twins of NY said...

Seyma'cigim sen aldiklariniz veya alacaklarini yazdikca bende diyorum ki "aaa bunu almadim bak, aaa sunu unuttum bak." Hicde tecrubem olmadigi icin firsat buldukca hamile bloglarina girip kopya cekiyorum:) Bu arada hala cord blooding icin aramadim. Insallah p.tesi veya sali arayacagim. Cocuklarimizi saglicakla bir sekilde kucaklarimiza almayi dilerim. Mirza ve sana sevgiler,

New York'tan said...

Asya'cim genelde sekiz aylik hamile oldugumu bilemiyorlar gorenler :)tesekkurler guzel dileklerin icin Mirzahan'la konusuyoruz kardesi hakkinda anlatiyoruz ama henuz sahiplenmedi onuda canli olarak gormemesine bagliyorum bazen bana bebegin ne yapiyor diye soruyor bizim olamadi henuz:)ama carsiya ciktigimiz zaman bebek bolumunde mutlaka kardesine alacak bir seyler buluyor :)
Mirza'nin hemanjiyomasi 2 tane, biri goz kapaginin ustunde,o dort aylikken buyume yapti ama hemanjiyomamnin cok cesidi var bizimki sislik seklindeydi ve gecti elhamdulilliah cok cok az sislik var onu zaten disardan kimse anlayamaz,ikincisi cilek seklinde sirtinda o kirmizi noktali gibiydi,su an belli belirsiz kuculdu yani,canini sikma kesinlikle geciyor,tedavisi sislik gibi olanlar icin kortizonmus eskiden ama su an burada yapilmiyor kesinlikle,zaten Efe'nin elindeymis,sanirim sizinki kirmizili noktali gibi olan , merak etme gecer insallah buyudukce.

New York'tan said...

Seyhan'cim bende liste yaptim gecen gun,hem hastane cantasi hem de bebek icin buzdolabinin ustune de astim :) tecrube olsada insan unutuyor :) bir de ben bebek dergilerinin arkasinda verilen babaychecklistlere bakiyorum ne unutmusum diye ilave ediyorum sonra kendi listeme :)

Cord blood icin bizede kitapcik gondermisler onu doldurup gondericez, bir de hastaneye goturmemiz icin kutu geldi de acmadik henuz, halledersin ins en kisa zamanda.
Dualarin icin amin diyorum :)

Rana Eslem GULMEZ said...

insaallah seymacim mirza kardesini cok sever.mirzanin sevdigi birseyden yakalayacan))simdi bu ne deyecen))trabzonda arkadasimin oglu sahiplenme duygusu cok olan cocuktu.arkadasimda kardesin senin kanindan diyerekten kandirmistilar ))cocuk bu benim kanimdan diyerekten acaip mutlu mesut etrafta geziyodu))
tum hamislere kolay dogumlar diliyorum rabbim kolaylikla bebsilerinizi elinize almayi nasip etsin.sevgiler..

New York'tan said...

Emine'cim kardes olayina boyle yaklasmakta guzel,thanks paylastigin icin:)