Thursday, February 14, 2008

Kisa Kisa

I am the Best Mom :))
Okulda alidigi Valentines hediyeleri, bir de bugun Elif teyzesinden aldi bir hediye, cok sevindik mutlu olduk:)

Sali gunu kar yagmisti aksama yagmura dondu ama baba ogul parkta keyfini cikardilar karin ben gidemedim malesef :)


Okuldaki partimizden :)








Birthday cupcakelerimiz..











Evetttt Bizden haberler vereyim 38. haftamiz bitiyor insallah bu haftasonu, iki hafta icinde bekliyoruz kucuk beyimizi her cuma kontrole gidiyorum , her sey yolunda simdilik bakalim yarin ne diyecek doktorumuz :)


Anne ve dedemiz pazar gunu geliyor insallah son iki gun :))
Gecen hafta iki arkadasima 5 cayina , iki arkadasimada kahvaltiya gittim:)
Mirzahan'in birthday partisini yaptik okulda gecen cuma, yarinda okullarinda bake sale var cupcake yaptim.
Bugun Elif ve Aynur'la 86'ya Mcdonalds'a gittik cocuklar oynadi bizde oturduk, sonra yastik almam lazimdi onu aldim Century'den :)
Artik geri sayiyoruz son hazirliklari yapiyoruz , beklemedeyiz :))

3 comments:

our twins of NY said...

Seyma'cigim, cup cake'leriniz cok guzel gorunuyor:))
Ellerine saglik!
Anneanne-dedeye kavusmaya sadece bir gununuz kaldi. Nasil heyecan vardir simdi sizin evde?
Geri sayiminda artik sonuna geldin cok sukur. Bende Insallah 3 haftacik daha dayanabilsem???
Sevgilerimle

Rana Eslem GULMEZ said...

merak eden arkadaslar olabilir diye seymacim izninle ben doom haberini veriyim ))herikiside masallah cok sagliklilar rabbim anali babali buyutsun....

arzu c said...

Bende kac gundur sayfaya bakiyorum dogum haberi yada onunla alakali bir yorum gorebilmek icin:)Seymacim gozunuz aydin!Rabbim hayirli evladlardan salih kullarindan eylesin insaallah!Kolayliklar diliyorum