Thursday, February 28, 2008

Mehmet Ahrar

Mehmet Ahrar'cim :)
Bebek cikolatalarimiz

Hastane odamiz , cok memnun kaldim hastanemden gerek alaka gerek bakim olarak cok ilgilendiler.


Bunlarda Turkiye'den anneanne ve demizle gelen kiyafetlerimiz



Bu fotografi Ahrar dogmadan once cekmistim, yatagimiz ..














Mehmet Ahrar pazari pazartesiye baglayan gece 1.52 am de dunyaya geldi. Tombik yanakli cekik gozlu bir oglusumuz var :)), anlatacak sey cok ama insallah diger posta anlatirim hepsini, hastanede bizi yanliz birakmayip ziyaretimize gelen tum arkadaslarima cok tesekkur
ediyorum.

9 comments:

arzu c said...

Seymacim masaallah barekaallah cok seker cok!!Mirzahana benzettim ben, tabi zamanla cok degisir simasi...Turkiye'den gelen hediyeleride hayirli olsun gule gule kullansin!valla sen hic birsey almasan gelenler yetermis zaten:))buarada Coney Island'da mi dogum yaptin?onceki postlarindan birinde hastanenin dogum unitesi yenilenmis diyince aklima direct orasi geldi.Dun bir arkadasi ziyarete gitmistik aklima geldin, ama oncesinde seni aramadigim icin cekindim dogrusu ziyarete!Seni ve esini tekrar cok tebrik ediyorum!...bundan sonrasi icinse kolayliklar diliyorum!

New York'tan said...

Arzu'cum cok tesekkur ederim, keske gelseydin tanisirdik cok sevinirdim,insallah akikamiza beklerim,davet etmek istiyorum seni:)
Biz kimseye benzetemedik sizler daha iyi karar verirsiniz tabii :)
Coney island da dogum yaptim cok memnun kaldim odalar otel odasi gibi hersey yeni tavsiye ederim alaka keza oyle.
Darisi sana insallah senin de guzl haberlerini aliriz :)

Anne ve Bebisi said...

Seyma, masallah ne kadar tatli, ne kadar tombis, ne kadar sirin bir oglan:) Gidisi da var minicik masallah masallah:) Allah anali babali buyutmek nasip etsin, cok opuyor, kokluyorum minisi:) Sevgiler.

Rana Eslem GULMEZ said...

ozledim seymacim oglusunu cok sekrdi o tombis yanaklarindan koklariz buyuyunce operiz))rabbim hayirli evlat eylesin00bu arada seyhancimda dogum yapti haberin ola)))...

yaban eriği said...

Allah analı babalı büyütsün canım..
Hayırlı bir evlat olur İnş..Çok çokk tatlıymış kuzucuk..

Ben de isminin anlamını merak ettim?

New York'tan said...

Cok tesekkurler Esra'cim, evet gidikli yanakli bir oglusum var :))

Emine'cim buyrun bekleriz sevmeye gelin :)

Tuba'cim cok tesekkur ederim, Ahrar ozgur hur demek arapcada :)

ASYA said...

maşallah....çok tatlı gerçekten Şeyma,tebrikler..yeniden anne olmak nasıl bir duygu??

ASYA said...

Şimdi Şeyma,Mirzahan ve Mehmet Ahrar olcak heralde blog:)

New York'tan said...

Asya'cim cok tesekkur ederim valla ozlemis ufak bebegi, cok seviyoruz Ahrar'i:))
Blog basligindan kendi ismimi cikarmayi dusunuyorum artik :))