Wednesday, February 6, 2008

Science boardumuz ve Mirzahan :)

Neler yapiyoruz biz ; geziyoruz :)) firsat bulursak hazirlik yapiyoruz oglusa dermisim :) uc hafta icinde tesrif etmesini bekliyoruz bebisin insallah, kontroller haftada bir artik gecen cuma gitmistim sonogramda gordum oglusu, 3500 dedi kilosuna , bir de son fotografini vereyim dedi aldik koyduk bizim resimlerin yanina :) hafta sonu yatagini begendik siparis verdik cuma gunu getireceklerdi ama pazartesi aksam otururken saat 9 civari kapi caldi surpriz yataginiz geldi dediler :) dunden beri kurmaya calisiyoruz babamizda cok yogun aksamlari gec geliyor, bende israr ediyorum hadi hemen kuralim esyalarini yerlestiriyim diye ama daha bitmedi :)) yavas yavas ev temizligi yapiyorum yikanacaklari yikiyorum, kendimi yormadan , eksikleri aliyorum , sonogramda dogum icin 11 subat demisler dre gidince soyledi bende bakiyorum yuzune haftaya pazartesimi diye :)) onlar oyle demis ama 20 sinden sonra dedi ok dedim rahatladim ama yinede acaba olurmu diye dusunmeden edemiyorum :) dua ediyorum beklesin diye anneanneyi dedeyi :) sirf Mirzahan icin, uzulmesin yanliz kalmasin diye arkadaslarimiz var birakabilecegimiz saolsunlar tabii ama kendi evinde beklesin bizi, yabancilik cekmesin kimsenin yaninda diye insallah.

Gecen hafta Emine'deydik aksam gezmesinde gerci bizimki yatiya gider gibi bir saatte oldu ama :) olsun, pazartesi Elif'teydik kahvaltida bu cuma ve haftaya saliyada davetliyiz,bebissiz son gezmelerimi yapiyorum :) cuma gunu Mirzahan'in Birthday partisini yapicaz okulda ,haftasonu goodybag icin bir seyler bakalim dedik, kitapta karar verdik ,tum arkadaslarina kitap vericez bir de Turk cikolatalarindan alailm dedik yanina, cupcake istiyor ogretmenimiz malzemeleri bugun alicam, kendim yapicam sadece frosting aldim bizim kremalari yemez belki cocuklar diye :)

Cuma gunu benim dr kontrolumde var ayni saatte Mirza'nin birthday parti saati ile ayarlamaya calisicaz bir sekilde.

Mirzahan'larin science project haftalariydi bu hafta, seneler sonra babamizla beraber Mirzahan'a yardim ettik fen odevi icin, konu sectik ilk once sonra Mirzahan deneyi yaparken fotografladik, ben yazdim babamiz duzenledi, yapistirdim boarda, bize gore guzel oldu :)) simdilik boyle bizden haberler ...


1 comment:

Rana Eslem GULMEZ said...

resimde seymacim mirza cok hos cikmis biraz yorgun ama kendinden emin ve rahatlamis bir hali var.guzel olmus hersey.kocaman afferim mirzaya okul calismalari hep boyle basarili gecer insaallah.tekrar bekleriz ayrica bu sefwer erken gelinde bolca oturalim canim cok optuk sevgiler..