Monday, March 31, 2008

Biz





Bu cicekler gercek, etek gullerden ..
















Bouncera yatiriyorum bazen, basini ya saga ya sola koyuyor , ama hic duz olmuyor, goruntu komik oluyor kafasi kayiyor cunku :) sapkayida yakistiriyorum sacimiz kenarlarda cok ortada az, kapatiyor boylece :))






Bu sabah banyodan sonra gulerken yakaladim bu pozu, banyoda sabunlanmaktan pek hoslanmiyoruz ama suyu seviyoruz :))
















Martin sonuna gelmisiz bugun ,cok cabuk geciyor gunler,dolu dolu hem de , bahar yavas yavas geliyor buraya gunes var ama soguk hava dun gunesi gorunce hem yuruyus yapalim hem de carsiya gidelim dedik, parade de vardi Irishlerin , biz sonuna yetistik her sene ayni ama izlemesi guzel oluyor :)) uzerlerinde mutlaka yesil bir oluyor ya kazaklari ya kolyeleri , uc yaprakli yoncalar falan , 86 da gezdik alacaklarimizi aldik ama ben istedigimi alamadim daha once begendigim cantalar bitmis sanki meyve sebze de hemen tukeniyor :)) sonra aklima geldi burada begendigin seyi hemen alacaksin yoksa ertesi gune bulamama sansin yuksek daha guzelini bulurum diye bekleme :)) Ahrar bey arabasinda uyuya uyuya gitti geldi Mirzahan yoruldu biraz gelirken ben bir daha evde oturucam siz gezin dedi :))




Bu hafta misafir agirladim iki gun ,cumartesi aksam da camideydik Canakkale sehitlerini anma programi vardi, gec bitti eve geldigimizde 12 ye geliyordu .Mirzahan yorgunluktan hemen uyudu kendini kaybediyor oglum arkadaslariyla oynamaktan :))




Ahrar sakin bir bebek masallah, aksam 6 ve 8 arasi huzursuzlaniyor, gaz sancisidir belki diyoruz , ya da yatmaktan sIkIliyor diye dusunuyoruz kucakta gezmekten memnun ,bize konusunca gulucukler veriyor,abimiz de onun kucaginda yatmasindan hoslaniyor,Mirza'nin yaninda sevmiyoruz Ahrar'i daha dogrusu calisiyoruz :)))




Mirzahan babasiyla cuma gunu cinemaya gitti, Horto Hears a Who, babamiz begenmis tavsiye ediyor :)




Cumartesi gun bir de macys e gittik 34 gezdik, macysin flower sovu vardi, guzel dizayn etmisler, kacirmayin vaktiniz varsa gidin.



Ahrar'in cord bloodi icin aradilar, bilgi verdiler iki hafta icinde mektup yollacagiz dediler.Unutmadan beyefendi 3 gunlukken sunnet oldu, hastaneden ciktigimiz gun :))

Anne sutunu arttirmak icin caylar satiliyor internette gezerken buldum iki marka bir tanesini ismarladim geldi dun icmeye basladim organic ve 6 tane bitkinin birlesiminden olusuyor tadi guzel ben bitki cayini sevdigim icin bana kotu gelmedi tadi arti her gun ihlamurla birlikte rezene veya anason cayida iciyorum, gazimiz olmasin diye :))
Birisi uyandi ses veriyor :)) gorusmek uzere ..































4 comments:

Kuaybe said...

Merhaba Şeyma..

Hem Eminenin hem de Arzunun sayfasında sana geldiklerini okumuştum bebiş görmeye.. Uğrayıp hayırlı olsun demek istedim ama link yoktu yorumunda.. Ben de ancak bulabildim, geç oldu biraz kusura bakma..

Yavruş hayırlı olsun, sağlıkla kolaylıkla büyüsün inşaallah.. Yakışıklı abiye de sevgiler tabii :))

New York'tan said...

Tesekkur ederim Kuaybe'cim,cok memnun oldum :))
Bizden de size opucukler sevgiler :))

LaMa said...

gec oluyor kusua bakma ama gec olsun guc olmsin;iyi gun gecmez atasozlerine guvenerek
HAYIRLI OLSUN BEBEGINIZ! demek istiyorum
sevgiler!

New York'tan said...

Tesekkur ederim Lama'cim :)
Rica ederim,Bebis telasi biz de de var aynisindan :)
Sevgiler