Monday, March 17, 2008


Evettt 21 gunluguz bugun, artik hayatimizda iki saatte doyurulmasi, gazinin cikarilmasi ve altinin degistirilmesi gereken kusmuklu bir findik var :)) ben her gun camasir yikiyorum yaa, Mirzahan da yasamamistik kusma olayi bu beyefendi cikariyor :)) hatta bugun babamizla banyo yaptiriken cisini yapti bir guzel ilk basta anlamadik nereden geliyor bu su diye :))
Cok tatli oglusum kendi kendi guluyor ben konusurken de guluyor bazen,Mirzahan cok iyi masallah kardesiyle simdilik kiskanma olayimiz olmadi, kardesini tutmak isiyor gazini cikarmak istiyor bana cok yardimci, bezini getiriyor, emzigini, battaniyesini ,benim yardimcim yani :)
Anneanne ve dedemizi cuma gunu Tr'e ugurladik,evin ici kalabalikti simdi bizbize kaldik :) beraber gezdik son 10 gun, hatta Niagara falls'a gittik orada da kar firtinasi vardi ama olsun bende gormemistim gormus oldum.
Ahrar ve Mirza'yi dr goturduk cumartesi gunu, kucugun burnu tikali, rahatsiz oluyor, bir sey vermedi Dr tabii, deniz suyu damlatiyoruz burnuna, bir de pisik olduk babywipes kullanmamama ragmen, son 1 haftada cikti, krem verdi dr ben diyorum portakal falan yemeyim bi de onu deneyim belki ondan oluyodur,Mirzahan'nin da bacaginda kizariklik vardi onu gosterdik onada egzema dedi krem verdi, donuste hava cok guzeldi Central park'a gittik gezdik biraz ,sonra whole foods'a ugradik bir seyler aldik eve geldik.
Birazdan abimizi almaya gidicegiz simdilik boyle gorusmek uzere :))

4 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

SEYMACIM AHRAR COK AMA COOK TATLI MASALLAH .MIRZAYA KOCAMAN AFFERIN INSAALLAH HEP BOYLE DEVAM EDER .ZATEN ERKEKLERDE NADIR KISKANCLIK KIZLAR BU KONUDA DAHA CADI OLUYOLAR))RABBIM ARALARINA SEVGI VE MUHABBET VERSIN.PISIK ICIN MUMKUN MERTEBE ACIK BIRAK INSAALLAH GECER.RANANINKI EGZAMA OLDUGU ICIN GECMEMISTI SEYMA ANNEMIN EGZAMA KREMINDEN SURUNCE GECMISTI HEMDE BIR GECEDE BEN IKI AY UGRASIP GECIREMISTIM).SEN MIRZANIN KREMINDEN BIR SUR BENCE COK GECMIS OLSUN KUSMUKLI FINDIGI OP BENIM ICIN...

Anne ve Bebisi said...

ah minigim:) Kaybolmus o kar tulumunun icinde:)) Minik kardan adam seni:)) Masallah sana:))

arzu c said...

Masaallah cok seker ya:))Seymacim ben Aslihand'a wipes kulladim hep ve ona ragmen pisik nerdeyse hic olmadi, poposunda kizariklik oldugu zamanlar dikkat ettimde ben portakal yiyince oluyordu.Anne ve babana Allah kavustursun insaallah!Kolayliklar diliyorum...Saglicakla!

New York'tan said...

Emine'cim tesekkur ederiz guzel sozlerin icin :)) pisik sondu sayilir sanirim yediklerimden kaynaklandi ama gecmezse Mirza'nin kremini kullanirim tesekkurler

Esra'cim o-3 ay tulum almayim kuculur onun yerine 3-6 alayim demistim,evet buyuk geliyor biraz :))

Arzu'cum tesekkur ederim, haklisin iki gundur yemiyorum portakal gecti sayilir simdilik ,dikkat etmem lazim :))