Sunday, March 23, 2008






















Mirzahan ve Ahrar uyuyorken bu hafta yaptiklarimizi anlatayim :) carsamba gunu kandil dolayisiyle camideydik aslinda gitmeyecektim bebek ufak kalabalik ortama girmeyelim demistim ama dayanamadim malesef :) Persembe gunu ikiz bebisleri olan Seyhan'a bebek gormeye gittik masallah cok tatli iki tane bebisi var Allah bagislasin , cuma gunude Alara Aslihan

nin annesi Arzu ve arkadasi Havva bize geldiler ,bizde blog bulusmasi gerceklestirmis olduk :) Rana'nin annesi Emine ve diger arkadaslarimda vardi, ben kendi adima cok memnun oldum, cok cana yakin ve ictendiler sanki yillardir tanisiyormusuz gibi :)) guzel vakit gecirdik tekrar tesekkur ederim :))

Hafta sonu ne yaptik cumartesi carsidaydik market alisverisi yaptik artik alinmasi gereken bebek bezimiz var :) Mirzahan'a da oyuncak aldik, aksama misafirimiz vardi, eve erken gelip hazirlik yaptim, bugun hava guzeldi sabah islerimizi hallettikten sonra parka ve iskeleye gittik, millet disarda askili ve sortlarla dolasiyordu biz kisliklarla gezerken :) Mirzahan kumla ve agac parcalariyla oynadi, Ahrar bey uyudu zaten baska bir sey yapmiyor :)ilk park gezintimizi yaptik .
Ahrar'in pisigi gecti portakal yuzundenmis artik yemiyorum kusmamizda azaldi sayilir , burp yaptiktan sonra biraz oluyor o da normal artik, bugun kiyafetlerimizi ayarladim 0=3 aylik cok fazla tulumumuz var, onlari ayirmistim simdi cikardim cunku simdi giymezse sonra giyemeyecek artik her gun kiyaget degistiricez sabah aksam olmak uzere :)
Mirzahan pazar gunleri Kur'an'i Kerim ogrenmeye gidiyor, simdilik cuzle basladi, cok hevesli cok ta sevmis arkadaslari var tabii :)
Yukarida ki Dinazorlu resimler cuma gununden ,babasiyla National History Museum'a gittiler bu hafta okulda dinazorlari isliyorlardi , onceden de meraki vardi uc tane kitabimiz var bu hayvanlarla ilgili. Okumayi ogrendi daha once bahsetmistim daha onceleri biz ona bedtime storyi okuyorduk artik o bize okuyor :) Masallah.. Bu aralar yeni bir huy edindi gidecegimiz yerin uzakligini ogrenmek icin anne, baba kaca kadar sayiyim diye soruyor biz kafamiza gore bir sayi soyluyorduk ama artik her sey icin soruyor bir yere gideceksek kac saat kaldigini yine kaca kadar sayiyim diye soruyor :) bugun babamizla beraber konustuk anlattik her zaman sayiyla hesaplanamayacagini :)
Bu hafta carsamba kahvaltiya cuma gunu de ogleden sonra misafirlerim var insallah.gorusmek uzere..















k ye

2 comments:

our twins of NY said...

Seyma'cigim;
Masallah ne guzel dolu dolu zaman geciriyorsunuz. Yaaaa bende yavrucaklarimla gezmek istiyorum:) Ama neyse havalar isinmaya basladi:
Mirza'ya masallah cok akilli bir cocuk.
Ahrar'sa ayri bir guzel pardon yakisikli:) Ayy ama kiz guzelligi var Masallah! Allah nazarlardan korusun.
Pisik sorununuzun bitmesine cok sevindim. Saglicakla kalin.
Sevgilerimle

New York'tan said...

Tesekkur ederim Seyhan'cim, insallah senin kuzucuklar biraz daha buyusun acisini cikartisiniz
:))