Tuesday, April 29, 2008

Aksamlari sariyorum ellerini uayndirmasin kendini diye, gunduzleri ozgurlugun tadini cikariyor :))


Where's my froggy :)) there he's :)) niye boyle iki kat battaniye diyeceksiniz, beyefendi elini kolunu hareker ettirirken yuzunu ortuyor , alttaki sariyi da uyanmasin diye belden asagi ortuyoruz :))


Orkidem acmaya basladi, babamizin dogum sonrasi getirdigi cicegimiz



Kuzucuklar :))










Bouncere cok svmiyor max 15 min icinde bulunma suresi :)






Dikkatle incelerken oyuncaklari























Haftaya yagmurlu basladik boyle gidecek galiba, iyi ki gecen hafta gezmisiz tadini cikarmisiz guzel havanin :)







Ahrar dun 2. ay asini oldu, ilk etabta agladi sonra sustu, kilosu boyu iyi masallah,cord blood icin evraklar gelmisti bir copysini Dr'a verdik, iyi bir sekilde toplandigini ve donduruldugunu yaziyor insallah hic bir zaman ihtiyac duymayiz.. Dun pasaport isimizide hallettik, post officelerde yapiliyor ama saatleri var, biz son anda yetistik, anne ve babaninda olmasi gerekiyor, babamiz dun musaitti o isi de hallettik, en fazla 4 ama iki uc hafta icinde gelir dedi.Mirzahan'i alma ssatine zor yetistik arkadasinin annesi almis school bustan bekliyorlardi bizi :)) aksam Fatmanur'a davetliydik arkadaslarla , gitme saatinde hem Mirza hem de Ahrar uyudu, ikisini de uyandirdik, Ahrar'cik biraz mizmizlik yapti, igne yerleri sismis birazcik, agri kesici verdik rahatladi aksam uzmedi beni gezmede :) Mirzahan 12 mayista bademcik ve geniz eti ameliyati olacak insallah, cuma gunu hastaneyi ziyaret edecegiz. Bir saatlik bir operasyon dedi dr Mirzahan istemiyordu ama sonrasinda ki perhizi duyunca rahatladi hatta sevindi diyebilirim, bir hafta boyunca popsicle buz yani, dondurma, puding turu yiyecekler yiyecekmis biz ona aldirmiyorduk buz falan :)) insallah cabucak toparlar operasyondan sonra.

Pazar aksami Nevil abla ve ailesi misafirimizdi, sabah carsiya gitmistim Elif'le oglen haberim olunca erken ayrildim carsidan, ikram hazirlamaya vaktim olmadigi icin babamizi Gulluoglun 'a gonderdim :)) iyi ki varsin Gulluoglu :)) oturduk muhabbet ettik , guzel vakit gecirdik.

Persembe aksami da misafirlerimiz vardi arkadaslar aileleriyle beraber misafir ettik, aksam oturmalari da guzel oluyor, babalara degisiklik :)) o gun oglen H. abla aradi cumaya sana geleyim diye ok dedim, cuma gunude onlari agirladim, erken gittiler o gun babamiz ve Mirza'yi sleep overa birakti gelince hadi disari cikalim dedik, bu arada Mirzahan olmayinca ev hic dagilmiyor :)) her sey yerli yerinde :)), biraz sahilde gezdik sonra Taci'ye gittik saat 9.30 da gec bir saat yemek icin bize gore ,neyse ismarladik yemekleri babamiz cop sis denedi benim cok hosuma gitti cok hafif bir yemek tavsiye ederim. :)) Cumarteside manhattan'a alisverise gittik Ahrar'a giyecek almak icin ama her sey kucuk adam kiyafeti ben sevmiyorum kucucuk pantolanlar gomlekler, cok erken daha renkleri koyu, kahverengi, lacivert falan, istiyorum ki kirmizi turuncu yesiller olsun, canli canli tulumlar olsun sevimli sevimli ama yok :)) almadan geldim bir tek Carters'in vardi , belki guzel seyler bulurum diye almadim bir de Benetton'a bakmak lazim .

Ahrar'cim artik elini agzina goturmeyi ogrendi, gece kalkinca eli agzinda oluyor, cap cup sesler cikariyor :)) gulmesi cok hosumuza gidiyor, konustukca guluyor masallah.

9 comments:

DAMLASAKIZLIKURABİYEM said...

bu fıstığın bakışları çok şey anlatıyor.valla şimdiden bilmiş bilmiş bakıyor:)maşallah sizlere.bu arada mirzahanın amaliyatı için şimdiden Allah yardımcınız olsun.umarım herşey yolunda gider.sevgiler...

New York'tan said...

Tesekkur ederim Damlasakizlikurabiyem, insallah kolayca atlatiriz ameliyati.

Rana Eslem GULMEZ said...

insallah seymacim ameliyati kolayca atlatir.rabbim erkenden sifasini verir insallah.buzlu iceceklerde mikrop almamasi icin.mirzahan yaz boyu dondurma tatli istemez herhalde.h@m bak bide ahrar icin kiyafetler guzel renkli kiyafetler bulabilirsin.cartersin penyeside cok guzel oluyor yaz icin cok rahatlar.cop sis guzel demek deneriz bizde))optuk sevgiler..

New York'tan said...

insallah Emine'cim sIkIntisiz atlatiriz ameliyati, cok tesekkurler.

Mısır Patlağı :) said...

Maşallah ahrar bebişe :)

Bu ismi ilk sizde duydum ve çok hoşuma gitti :)

Hakkaten flaşa şaşırıyor sanırım hr resimde ayrı bir tatlı bakışı var meraklı meraklı :)

İki tosuncuk sahibi olmak güzel olsa gerek :) Allah bağışlasın ...

New York'tan said...

Tesekkur ederiz Misir patlagi, ismimizi bizde cok severek koyduk :)

arzu c said...

Seymacim ya masaallah barekaallah iki haftada sanki kilo almis daha bir serpilmis Ahrar.Birde tipi oturmaya baslamis daha da yakisikli olmus masaallah:)valla simdi soyle bakarken kucagima alip sevmek istedim:)

Mirzahanciga ve size kolayliklar ameliyat ve sonrasi icin. Ne kadar basitte olsa belli bir sIkIntisi oldugu muhakkak!

Bende senin gibi dusunuyorum Gulluoglu iyiki var:)Ozellikle p.tesileri okul cikisi illada ugrama geregi duyuyorum:)

New York'tan said...

Arzucum bugun canimiz tatli cekti, hadi gidip alalim dedik :) sonrada usendik :)
Buyumus dimi Ahrar,kiyafetlerimiz kuculmeye basladi teyzesi :)

our twins of NY said...

Mirza'nin ameliyati icin simdiden gecmis olsun. Insallah cabucacik iyilesir. Ileri ki yillarda bu tur operasyanlar cok daha zor. Ahrar'ciga da masallah barekallah! Daha da serpilmis...