Tuesday, April 15, 2008

Arkadaslarla piknik sonrasi iskeleye gittik karsinizda Verrizona bridge
Ahrar;cik converse ayakkabilari ile :)

Ayakkabilar Melike teyzesinin 40 hediyesi, digerleri Emine teyzesinin hediyeleri, cok tesekkur ederiz, cok mahcup ettiniz bizi:) keseciklerde yumurta seker ve pamuk var anlamlari seker tatli dilli olsun, pamuk sakalina beyaz dusune kadar yasasin, yumurtada bereket icinmis :)









Gecen hafta oldukca yogundu hatta cuma gunu 3 kapi yaptim desem :)) sali gunu Melike'ye davetliydik, Seyhan'la kirklarimiz arasinda 3 gun var bizleri misafir ettiler eve gelirken de hediyelerimizi aldik cok tesekkur ederiz tekrar :)



Mirzahan ilk sleep overini yapti hafta sonu arkadaslariyla beraber, iki gun evde yoktu alismasi zor oldu,gece kalkinca ustunu acti mi acaba diye odasina gittim bir kac kez :) cok memnun kalmis , hosuna gitmis, cumartesi gunu babamiz Ahrar ve ben mallari gezdik 3 ayakkabi ve bir canta ile donduk :)



Cuma gunu camideydim sonra R.gectim oturdum biraz ikramimida aldim:) sonra sevgili Emine'ye gittim tabi babamiz Mirzahan'i almasa yapamazdim bu kadar gezme , arkadaslarla beraber oturduk, mamalarimizi yedik :) guzel vakit gecirdim :)



Ahrar bey her sabah banyo yapiyor alisti artik aglamiyoruz sabunlanirken , havalar guzellesti pikniklere basladik persembe gunu yapmistik bu haftada planladik insallah .



Bugun Arzu'ya davetliydik, Mirza'yi okuldan aldiktan sonra Elif'le beraber gittik,hamile haliyle bir suru hazirlik yapmis, hepsi de cok lezzetliydi :)) tesekkur ederim zahmet verdik sana Arzu :) donuste subway de ters yone binmisim son anda fark ettim yoksa bir Manhattan turu yapip gelecektim :)



Iki gundur 86 ya yuruyerek gidip geliyoruz hem yuruyus olsun hem hava guzel, hem de carsiyi gezmis oluyoruz Mirza'da bizimle ama cok yoruldu garibim :) fazla yorduk onu eve gelince koltukta uyuya kaliyor.







4 comments:

Kalar said...

Warning! See Please Here

arzu c said...

Seymacim yine beklerim:)Keyifle yaptim gercekten:)Ahrar Masaallah ideal bebek:))banyoda seviyormus cok seker cok!Mirzahan abi olmus tam!sleep overlar yaparmis Masaallah ona da:)Ben de bir kere durak atlamistim, ne cok yorulmustum elimde stroller ordan oraya, simdilerde ya bir yere gidene kadar belki 10 kere gorusuyoruz esimle, nasildi hangi trendi istasyondu diye:))cok opuyorum abi ve kardesi!Saglicakla!

Rana Eslem GULMEZ said...

gule gule kullansin tum cicileri.ayrica ne mahcubiyeti canim .yumurtayi vermeseydim evimi fare basarmis))))cok guzel adetlerimiz var yapilmadigi zamanda korkutucu sonuclari var)))ahrarcikta her resimde daha buyumus cikiyor masallah kotuna bayildim cook yakismis)hep boyle uslu olur insaallah.sevgiler..

VUSLAT AHSEN said...

kardesim gecenin ikisive ben sizin blogera bakarken bizimkini daha iyi anlamak icin burayi buldum.bakiyim bende yaziyim nolcak didim.thank you for your help!