Tuesday, April 8, 2008

Her kiyafetiyle fotograf cekmeye calisiyorum cunku kuculmeye basladilar.Ahrar cok sansli bir bebek masallah bu hafta uc tane hediye geldi, tesekkur ederiz teyzelerimize:)

Zeytinnnnnnnnn im benimmmmmmm:))








Mirzahan ve Ahrar









Cuma gunu kirkimiz cikti, biz bir haftalikken disari cikmaya basladigimiz icin bizim icin bir sey farketmedi:) Dun doktor kontrolumuz vardi asi icin gitmistik ama doktor iki aylikken yapalim dedi bir de sol goumuzde sulanma capaklanma baslamisti dr infantlarda bunun goruldugunu, goz yasi kanalinda infection oldugunu soyledi soluyosyon verdi bir haftalik sonra masaj yaparsiniz arasira tekrarlayabilir dedi. Mirzahan'inda kulagi agrimisti pazar gunu sabah a kadar uyutmamisti bizi , ear infectiondan suphelenmistik ama bir sey cikmadi.

Cumartesi hava cok guzeldi , disarda dolastik ailecek aslinda uzaklara gitmekti niyetimiz ama aksama camide program olunca vazgectik yetisemeyiz diye, gezerken organik ve green urunler satan bir dukkana ugradik , aradigim her seyi bulum ve aldim :)) aksama camideydik eve 11 gibi geldik arabada babamiz sabah kahvaltiya misafirimiz oldugunu soyledi , hic hazirligim yoktu ama ayarladim bir seyler :)) agirladik misafirlerimizi, Mirzahan kursa gitti, bizde atlantic ave gittik Ahrar'a guneslik aldik arabada cok rahatsiz oluyor beyefendi, bir de emzik aldim bling olanlardan o kadar guzel emzikler var ki :))
Bu ara cok pasta kek yapiyorum un ve sekerim cok cabuk bitiyor :)) buyuk cuvalla almak lazim galiba :)
Hafta ici Aynur ve Elif'le Brooklyn Heights taraflarina gittik , balkonda fotograf cektik bol bol meshur pizzacida pizza yedik hem de iki pie :)
Yarin icin Melike davet etti Seyhan'nin kirk ucurmasina :), tlf de de soyledim bu sene Melike'ye cok gittim diye :) insallah en kisa zamanda ben de davet etmek istiyorum benden once Mirzahan istiyor arkadaslarimi cagir anne diye :)) Biraz oncede Emine aradi cuma gunu icin ona davetliyiz.
Bugun de Elif'le 86 ya gidiyoruz cocuklari gezdirmek icin kendimiz icin istemiyoruz dermisim...:))

4 comments:

Mısır Patlağı :) said...

Canım 40 çıkmış hayırlı mübarek olsun anne ve bebek için normal hayata başlama ve geri dönme zamanı :)

Bebeğinizin günlüğünü birlikte takip edyoruz haberiniz olsun sevgiler selamlar : )

DAMLASAKIZLIKURABİYEM said...

merhaba.hayırlı kırklar olsun.allah bağışlasın çok şeker maşallah.sevgiler...

New York'tan said...

Tesekkur ederim misirpatlagi hosgeldin :) bende de sevgiler

Tesekkur ederim Damlasakizli kurabiyem, bak canim cekti simdi kurabiyeden :)sevgiler

our twins of NY said...

Seyma'cim
resimlerin hepsi cok guzel. zeytin gozlu guzel oglunu koklarim. Saglicakla,