Friday, June 6, 2008

Bu eski fotograf ama ben seviyorum ikiside cok tatli cikmis ..


Kermesteki Havlu bolumu,
Ramada oteli , cok kalabalikti program muhtesemdi



Gecen pazar Mirzahan'i coneyisland'a goturelim demistik, arabaya bindik tam koseyi donuyorduk ki yan sokak ta Festival varmis hemen arabayi parkettik Mirzahan cok eglendi tabii, her seye bindi...



Ata bile :)) Fotografa bakarken aklima geldi karsidaki dukkan onceden chinese food yapan bir yerde sonra helal chinese dondu :)) 5th aveda iki tane helal chinese var :))



Turk gunu yuruyusunden Azerbeycanli kardeslerimiz





Amerika muslumanlar birligi ( Fatih camiin ) nin kortejdeki ati :)






Mirzahan'da yurudu abileriyle
















Bununda yapisi ilginc geldi bize, sov salonuymus.









Bu post bol fotografli , gecen iki hafta kosturmali, yorucu gecti ama cumartesi kermes ve Fatih Camii'nin 28. yili hem de Istanbul'un fethinin 555. yili sebebiyle Ramada otelde duzenlenen programla cok guzel oldu.Sali gunu Connecticut'ta gittik hem kermes hem de program vardi.Okullar persembe gunu tatil, sali gunu de yarim gundu bizim isimize yaradi, programlara yetisebildik :)), dun de sevgili I...'in 444yani 4 yas 4 ay 4 gunu sebebiyle duzenlenen programa katildik, 444 osmanli zamaninda padisahlarin cocuklari icin duzenledikleri kutlama , cocuklar o yasa gelince dini egitimlerine basliyorlarmis, Elif cuzle baslaniyor, Ikra suresi okunuyor, cok guzeldi, cocuklar icin eglenceliydi, oyunlar oynadilar, ikramlar superdi, Ahrar mikrofondan konusulunca sesden korktu agladi bir kac kez :)) Ahrar'i nasil anlatsam cok seker yaa o gulmesi yok mu bitiriyor bizi ,masallah oglusa :))




Haftaya cuma, cumartesi ve pazar gunude Longisland'dayiz oradaki kermese hazirlik var bu hafta ici insallah ,havalar iyice isindi yarin cok scak olacakmis klimalari aksam yerlestirmeyi dusunuyoruz :) Turkiye' ye gitmemize az kaldi hala eksiklerimizi tamamlamadik :)) firsat olmadi..
Ahrar'cim bas parmagini emmeyi ogrendi iki gundur yapiyor bunu yakalabilirsem videoya cekicem :)) gece kalktigimda o vaziyette buluyorum onu :)). Mirzahan arkadaslariyla disarida oynuyor evin onunde yani cok iyi oldu her gun parka goturmek zorunda kalmiyorum boylece :)
Iki film izledim bu ay Untraceable gerilim seviyorsaniz izleyin derim yerinizden kalkmadan izlersiniz sonu muthisti :) digeride Made of honor romantik komedi seviyorsanizda bunu izleyin :) eglenceli sayilir .
Haftaya carsamba Aynur'un oglusu Tunahan'in akikasi var, Ahrar'in seneye oyun arkadaslarindan :))
Yarin icin bir planimiz yok babamiza kalsa evden cikmasak ama biz durdurmuyoruz :))


5 comments:

our twins of NY said...

Ilk resme bittim. Cok seker cikmislar abi-kardes. Masallah...
Turk gunu yuruyusundeki atli suvariyi yani N-------'i kizlardan duymustum:))
mirzahan'i yuruyus te gormek cok gurur verici olmali...
I----'in de 444 u cok guzel oldu, ben ilk kez bu isim altinda bir programa katildim ve tabii ki bilgilenmis oldum.
Kuzucuklari opuyorum sevgilerimle

New York'tan said...

Tesekkur ederim Seyhan'cim, insallah hep beraber bizimkilerinde 444'unu yapariz :))
optum

Rana Eslem GULMEZ said...

ilk resim cok guzel buyultup mirzanin odasina as bence seyma cok samimi sicak bir fotograf.zeytin gozlumu yerim ben)seyma bu cumartesi kermesten aliyim bu zeytin gozluyu)))insallah 444 unutmayiz yapariz)

New York'tan said...

Benim de cok hosua gidiyor o fotograf Emine'cim babamizin cep teldeki ekran fotosu :))
Veriyim Emine'cim Ahrar'i sana bak sakin cocuk masallah yormaz seni :))
optum sizi

DAMLASAKIZLIKURABİYEM said...

bu ne tempo böyle.maşallah bütün etkinliklere katılıyorsunuz.Türk günü yürüyüşünün fotoları çok renkli,güzel geçtiği belli.kuzucukların resmine bayıldım çok güzel bir poz yakalamışsınız.maşallah ikisine de..sevgiler...