Tuesday, June 17, 2008

gecen hafta cok sicakti 105 fahrenayti buldu sicaklik, klimalar saolsun evde rahattik ama disarisi hamam gibiydi, aksam ustu hava biraz serinleyince parka gittik.
Ahrar'i yakaladim uyku arasi yapti bunu :))

gulec oglum :)))








Haftasonu Longisland'da kermesteydik, senlik diyelim ne ararsan vardi ailecek guzel vakit gecirdik, doyasiya yedim :)) hint kinasi yaptirdim elime, cocuklar icin trambolen vardi ziplasinlar diye, herkes gittikten sonra arkadaslarla biz zipladik, icim disima cikti ziplamaktan :))
Ahrar icin hava hostu karni doysun sorun yok, Mirzahan gelecegimiz gun havuza girdi hava baya sogumustu ama cok agladi giricem diye ilk basta ben izin vermemistim dayanamadik arkadaslari girince biraz durdu usuyunce cikmis hemen havuzdan :))
Cuma gunu Mirzahan'in mezuniyeti vardi, kindergarden bitti ,seneye insallah first grade, 1 saatlik programlari vardi, 3 tane sarki soylediler, sonra diplomalarini aldilar.
Yarina misafirlerim var, hazirliklarim bitti sayilir mola vermistim simdi geri donuyorum :))

2 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

ben ahrarin videosunu bekliyorum yaw nerde hani???
hint kinam benim cikti gibi ((bir ay kalir falan dusunuyodum cikinca usuldum)demek zipladiniz ha??bilsem kalirdim)))

New York'tan said...

Emine yuklemeye calistik ama olmadi :)) bir daha deneyecegiz.
Kinanin en az 1 hafta durmasi lazimdi ama cinsi iyi degilmis bize yapilanin adi cikti :))
valla iyi zipladik keske kalsaydiniz :))