Tuesday, June 24, 2008

... ve gidiyoruz :))


Ahrar'cim saga sola donmeye basladi 2 haftadir bazen kolunu cekemiyor basliyor aglamaya cok tatli oluyor :)) gece de yapti birkac kez, ruyasinda donuyor diye dusundum :))

yeni oyuncagiyla oynarken , cok heyecanlaniyor oynarken :))


Yarin Turkiye yolcusuyuz insallah, bugun son hazirliklari yaptim, valizleri yerlestirdim, son camasirlari yikadim utu yaptim, alisveris yaptim hatta Mirzahan'i parka bile goturdum.Okullar persembe gunu yaz tatiline giriyor, Mirzahanlar gecen hafta dersleri azalttilar pazartesiden itibarende canta goturmediler, karnemiz adresimize postalanacak, erken alamiyormusuz ogrendik :)
Bu sene ekstradan valiz hazirladim, Ahrar'in hepimizden cok esyasi var :) insallah ucakta uslu durur diye dusunuyorum, giderken aksam gidecegimiz icin gece uykusuna girer diyorum :) oyle temenni ediyorum :))
Turkiye de gorusmek uzere insallah....
Sa

2 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

hazirliklar bitmis ne guzel)bende yarin bavulumu hazirlayacam)))alisveris olayi bittiya sukur)manhattan 34 de goruldunuz sekerim)
ahrarcim insallah guzelce uyur.ucaga giriste carseati yanina alabilirmiyim diye sor belki carseatinde daha rahat eder sallama acisindan)rana bebekken almistim hostes izin vermisti.carseatinde uyutup verilen yataga koymustum)gule gule gider gule gule doneriz insallah.opuyoruz sizi .annene selamlar...sevgiler...

our twins of NY said...

Seyma'cim;
umarim saglicakla yerinize ulasmissinizdir. Ailene selamlari ilet lutfen.
Bu arada benim tarafimdan sobelendin, vaktin olursa bir bak.
opuyorum