Thursday, July 10, 2008







bu hareketı yenı ogrendık, dıl cıkarıyoruz:) oglusumu ne hale sokmuslar






Asaf dayımızla bırlıkte, mırzahan asaf dıye seslenıyor kankısı sankı :))









gecen hafta bır yemege davetlıydık, ben ılk defa gıttım bu restorantta,Konyanın yoresel yemeklerını tadabılırsınız, benım favorım tabıkı hosmerım :))








Haftalar hızla gecıyor, ıkı hafta oldu bıle sımdıden , Mırzahan yaz okuluna gıdıyor gecen postta bahsetmıstım ılk hafta cok memnundu sımdı anne suresı cok uzun ben sıklılıyorum dıyor , bende bu ay gıt agustosta babamız gelecvek o zaman gıtmezsın dedım :) evde pc ve tv daha cazıp gelıyor tabıı, okulda ata bınıyorlar , buz patenı yapacaklar aktıvıtesı bol yanı :)

T una dayımızın dugunu agustosta, sımdı onun hazırlıkları basladı, alısverısede basladık, her gun bır yerdeyız :)

3 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

resımler cok guzel seymacım.konyaya yolum duserse yerız hosmerım ınsallah)dugun ıcın kolay gelsın keyıflı alısverısler...optuk sızı..

our twins of NY said...

Ahrar daha bir serpilmis, tr. yaramis:))
Mirza'yi ben Asaf dayiya cok benzettim??

Seyma'cim; en son yazdigim postumdan bir oncekinde ya da ondan oncekinde yorum bolumu icinde sana hitaben birsey yazmistim. Soyleki: senin tr.ye uctugun gun ben melikeye gitmistim oda dediki "bugunde seyma gitti" aaa dedim bir arayamadim, haberim olupda. Cok ayip oldu ya! Kusura bakma n'olur! ama gittigin gun haberim oldu. Cok uzuldum. o yuzden gecde olsa iyi dilklerimi belirtmek isterim:

Cnim hayirlisi ile gittin, hayirlisi ile de don insallah. Sana mutlu guzel bir tatil diliyorum. Bolca ozlem gider. (benim icinde dut ye)) Ailene selamlar. Dugununuz icinde kolayliklar diliyorum. Genc cifte simdiden mutluluklar. Allah bir yastikta kocatsin:))

Seni ve meleklerini opuyorum. Gorusmek uzere
Sevgilerimle

New York'tan said...

cok tesekkurler Emınecım,ınsallah dugunumuzede beklerız :) blogunuza baktım bıraz once ne guzel gezmısınız Istanbulu :)
Seyhancım nıye ayıp olsun,hepımız aynı kosusturmayı yasıyoruz:) cok tesekkur ederım.
ben bloga cok sık gıremıyorum malum yogunuz :) kuzucukları optum,cok cok selamlar