Wednesday, September 10, 2008

Abisinin odasini kesfederken
Bu alet cok isimize yaradi, babiesrusta gezerken gozumuze carpti, eline meyve verdigimde bogazina kacar diye korkuyordum simdi meyveleri kesip icine koyuyorum oda canini cikarana kadar yiyiyor :)








Tilki gibi geldi donduk kurkcu dukkanimiza bir hafta olacak yarin, ucak yolculugumuz rahat gecti sayilir,Ahrar cok huzursuzdu son uc gun gelmeden dis diye dusunmustum sebebini, neyse ucakta bana ve Mirzahan'a ayri yer vermisler' ben pusetli yerdeyim Mirzahanda arka koltuklarda , hosteslerle gorustum Ny ucaginda yanimdaki bey kabul etmedi Mirzahan'in yaninda oturan bey kabule etti ikili koltuga gectik, Ahrar kucagimda olacakti; dedim 11 saat cekecegimiz var ama oyle olmadi' mirzahan kendine arkadas buldu ucakta hep koridorda oynadilar, oturdular, Ahrar'da abisinin yerinde uyudu masallah cok uslu durdu, passaport kontrolunden sonra iceri giricem kapidaki gorevli ereden dedi Turkiye diyince soldaki inspection yerine gonderdi, o kadar ucak yolculu yaptim hic valizlerim oradan gecmemisti yiyecek arastirmasi icin yapiyorlar inspection neyse iki valizimi koydu bende yiyecek cok :) dedim gitti peynirler gerci hepsi vakumluydu bir de kurular vardi recelleri babamizla gondermistik, bir sey cikmadi :) aldim valizleri evimize geldik yorgun ve uykusuz :)
Ramazanda yine camideyiz bu sene, evi toparlamaya calisiyorum, oruc olunca biraz yavas ilerliyor.
Mirzahan okula basladi uc gun gecikmeli haftasonu okul alisverisini yaptik, ayni sinif arkadaslariyla beraber 1. sinifa basladi.
Ahrar'in pazar gunu disini gordum iki tanecik altta, tahminlerimiz dogru cikti, Mirzahan cok rahat cikarmisti hic anlamamistik ama Ahrar'cik zorlandi biraz, 6.ayda cereala baslamistik meyve puresiyle beraber, bir haftadirda corbalara basladik masallah simdilik istahli abisi gibi degil :)) emeklemiyoruz ama surunuyoruz her yere gidiyor :), kablo delisiyiz hic affetmiyor bizde bu seneye kadar rahat rahat yayilmisiz artik ortada olan seyleri kaldirmamiz lazim :))
Dun evde actik orucumuzu, su boregi yaptim :)) hazir yufkasini getirmisti annem geldiginde dun kullandim, cok guzel oldu, ramazanda su boregi , komposto ve gullac vazgecilmezlerim benim :)
Turkiye tatili cok guzel gecti, tadi damagimizda kaldi, ailemle arkadaslarimla dolu dolu gecirdim, seneye kadar depoladik insallah :)

3 comments:

Mısır Patlağı :) said...

Ya ahrarındamı ayaklarında çoraplar hiç durmuyor :) aynı nazlışında öle çünkü ya birbirine sürte sürte çıkarıyor yada ne yapıyor Bilemiyorum Yolculuğunuzda tatilinizde iyi geçmiş ne mutlu size :) Meyve canavarını Öperim sevgiler.

New York'tan said...

Cok hareket etmesinden sanirim coraplar durmuyor, bu halini gorunce tulumlardan giydiriyorum artik evde :)
bizde sizi optuk :)

our twins of NY said...

Seymacim tekrar hosgeldiniz:))

tr de guzel vakit gecirmene cok cok... sevindim.
en kisa zamanda gorusmek uzere, opuyorum sizi.
Not:yeni tel. no belli olunca ara beni kaydedeyim. sevgilerimle