Tuesday, September 16, 2008

Elma

Dun aksam abisi koltukta uyuyakaldi, Ahrar yer de oynuyordu abisini her gordugunde guldu :)) yuzune bakarak guldugu tek kisi abisi :) normalde cok gulec bir cocuk masallah :) adini soyleseniz gulen biri:) ama abisinin yuzunu gormesi yeterli :)
elinde tutamiyor elmayi buyuk geldi kayiyor bir de


yuzumuzun temizligine bakin :))



Elmayla bogusan Ahrar :))




Oruc olunca disari cikamiyoruz, havada belli olmuyor bazen nemli bazen serin, bu sabah babayla abiyi gonderdik Ahrar'la 10 kadar uyumusuz rekor kirdik :))




3 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

UFF SEKER YA AKSAM CAMIDE GORURSEM ISIRACAM ))NASILDA ELMAYI YEMYE CALISIYO0RANANINDA OYLE BIR RESMI VAR ELMAYLA YANAK YANAGA COK KOMIKTI)ILK RESME BAKINCA ICIMDEN SUNU GECIRDIM RABBIM BU IKISINI HIC AYIRMASIN COK IYI ABI KARDES OLURLAR INSALLAH...

Mısır Patlağı :) said...

:)Öncelikle Amin diyorum rana eslem Gülme Kişisine : ))

Sonrasında ahrarı her gördüğümde yağız bir delikanlı olacağı hiisiinin içime doğduğunu büyüdüğünde böle kara kaş kara göz felan :) hoş yanii..

3.de ben geçen sabah yani 2 gün önce bir uyandım nazlı hanımın sesiyle Ki saate baktım 10 du Şok oldum ilk defa bu kadar erken uyandık :)))) İkimizde aynı şoku farklı şekilde yaşamışız...

Sevgiler.

Rana Eslem GULMEZ said...

yorumu okudum allah allah gulme kisisi de ne oluyo dedim?misir patlagi soyadim gulmezimi kasdettin??