Tuesday, October 14, 2008


Abim bakar da ben bakamaz miyim :)

Anne yakaladin beni :)


gunes isigini yakalamaya calisirken :)



Biz kahvalti yaparken bizim ictiklerimizden icmek istiyor, bardagi yaklastirinca agzini acip bagiriyor ben de icmesine izin veriyorum, genelde bitki cayi ictigim icin icim rahat :)





Ozgurluk heykeli kiligina girip turistlerle fotograf cektiriyorlar :) gezerken spidermanide gorduk ama Mirzahan yanina gitmek istemedi :)












Ozgurluk heykeli,Battery park'tan gorunusu, Manhattan'in en guneyinde bir park, heykele gitme icin buradan ferrye binip gidiyorsunuz, cok kalabalikti, pazartesi Colombus day tatili oldugu icin yerli turist coktu.Sol tarafta helikopter var ,denize cok yakin ucuyordu biz denize inecek zannetik ama inmedi, o gun denizde yelkenliler, gemiler, jetskiler, havada helikopterler, karada insanlar, her yer doluydu :)








Hatira olsun dedik :), Cinliler yapiyordu adim basi :)









Tanimiyoruz gelinle damadi :) Burada dugun fotograflari genelde parklarda cekiliyor, gelin ve nedimeleri :)










Yapay selale, yeni yapildi bunlar..











son gunlerin anlam ve onemi belirten kurum , hala yerinde duruyor :))



Size bir pazar gununun hikayesini anlatayim, anne baba abi ve bebisden olusan cekirdek aile arkadaslarinin sunnet programi icin yola cikarlar, bir saatlik yolculuktan sonra gelirler, anne baba arkasadaslari ile muhabbet eder, hos vakit gecirirler, program superdir, ikramlar harikadir cok eglenirler, abi zaten gidene kadar yanlarina ugramaz hatta yemek bile yemez :) bebisde onlara katilir hic uzmez anneyi, sonra gitme vakti gelmistir yol uzundur trafige kalirlarsa hic cekilmez diyerek yola cikarlar gitmeden bebisin karni doyurulur, alti koklanir hic sorun yoktur, yola cikarlar, biraz gittikten sonra bebis huzursuzlanmaya baslar uykusu vardir normalde arabada uyur acaba niye boyle yapiyor diye dusunulur, gittikce artmaya baslar aglamasi, yolda trafik vardir sanslarina anne dayanamayip on koltuktan arkaya koltuga gecer highwayde gittikleri icin hemen durma sanslari yoktur bebis cok agladigi icin anne carseatte yatan bebisin kemerini acar oturur vaziyete getir, bir ne gorsun bebisin kotu islak carseatte oyle arabanin icini bir koku sarar :)) baba musait bir yer bulur ve bebisin ustu degisir, eve gelirken bebisle beraber hersey yukari cikar hemen iki posta camasir yikanir :)




Itiraf ediyorum bezini degistirmek hic aklima gelmedi 4 saat olmustu halbuki :)




Cumartesi Battery parki gezdik hava superdi, sicak ama yakmayan cinsten , denize karsi otururken dalgalarin sesini duymak cok guzeldi, gezdikten sonra Century'e ugradik, aksama bebek akikasina davetliydik, bebise hediye aldik sonra eve geldik, biraz dinlendikten sonra yemege gittik, fazla durmadik cok yorulmusuz ama market alisverisi yapmamiz gerekiyordu onuda araya sIkIstirdik, yaptik.


Camasir hic bitmiyor haliyle utude artik gunluk rutin halini aldi bizde yemek yapmak gibi :)


Ahrar bugun 3 kere emekleme harketi yapti babamizla cok sevindik devamini bekliyoruz en kisa zamanda :))


Mirzahan'la pazar gun eve gelirken aramizda su konusma gecti,


Anne; annecim begendin mi sunneti cok guzeldi di mi


Mirzahan ;evet anne cok begendim, bana da yapalim mi bu sene, cok hediye getirmisler olur mu please anne ..


Anne; :))) ( bu arada ikisi de iki gunlukken sunnet oldu. )





9 comments:

Emin'in Annesi said...

Ömür boyu beraber olun inşallah çekirdek ailecek:)Sünent işinide ne güzel yapmışsınız 2 günlükken.
bizde Emini 16. gün yapalım dedik randevusu alınmıştı.Ama Emini 14. gün kalbinde ritm bozukluğu sebebiyle hastaneye kaldırdık ve uzun bir hastane ve tedavi dönemi nedeniyle böylece sünnet rafa kalktı.Şimdide cesaretim yok Şeymacım.Çok hareketli biraz daha aklı ersin diyorum.Darısı damatlıklarına inşallah.Bizide çağırısınız düğüne :)öpüyorum

Rana Eslem GULMEZ said...

DEMEK MIRZA SUNNET ISTEDI )))ALEM BUNLAR YA SUNNETSIZ OLSA ISTEMEZDI))AMA ANNESI TURKIYEYE GIDINCE SUNNET KIYAFETI GIYDIR BENCE BIDE MEVLUT OLDUMU GONLU OLUR MIRZANIN)

New York'tan said...

Insallah Aygul teyzesi:)Gecmis olsun insallah iyilesmistir Emin simdi, sunnet nasil olsa olur :)

Emine'cim biz sunnet yemegi vermeyi dsunuyoruz ama Ahrar'in biraz buyumesi lazim O da anlasin diye, insallah 3 sene sonra olabilir :)

Mısır Patlağı :) said...

:) çok şirinler ya ben bayıldım o renkli halının üzerindeki fotoğraflarına ahrar ın çok güzel gülüyor maşşallah : )

sevgiler.

New York'tan said...

Thanks Kubra'cim, herkese guluyor ,cok gulec :)

annesininoglusu said...

maşallah ikisine de:))

New York'tan said...

Tesekkur ederiz Yagiz'in annesi :)

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

MERHABA,
Blogunuzu ilk defa ziyaret ediyorum.

İki kardeşin bakışlarının yakalandığı foto çok güzel.

New York'tan said...

Tesekkur ederim Yasemi, O taraftan muzik sesi geliyordu,abimiz bakiyordu, Ahrar'inda dikkatini cekti sanisma yakaladim o pozu :)