Friday, October 31, 2008

Dondurmanin tadina bakarken, sekerli gidalara hic itiraz etmiyor :)
Kumpir keyfi , ozlemisiz :)

Uykudan yeni kalkmis Ahrar











Mirzahan icin military kiyafeti aldik, asker oldu yani, okulda pumpkin toplamislar, seker almislar, ben de dun almistim arkadaslarina dagitsin diye, bugun okuldan sonra parktaki carnavala gittik, babamizda musaitti o da katildi bize.












Hallowen, booooo... Bugun disari ciktiginizda saginizdan cadilar, draculalar, solunuzdan mumyalar, spidermanlar, karsidan her turlu hayvanat gelebilir ya da kirmizi isikta beklerken arabadan bir vampir size bakabilir :) herseye hazirlikli olun, bence buyuklerin kostumu cocuklardan daha dikkat cekici :)







Seker hamurlu pasta denemem, cok acemi isi oldu :) vakit azligindan aceleyle yaptim , hamuruda sert olmus biraz ,acicam diye fazla vakit harcadim, arkadaslarima giderken goturdum, insallah guzel olmustur








Mirzahan kardesiyle cok guzel oyun oynuyor, Ahrar birazcik daha buyuse daha iyi vakit gecirecekler eminim :)









Kitap okuyor oglusum :)










Ayaga kalkmaya calisirken :)


































3 comments:

Emin'in Annesi said...

Şeymacım öncelikle pastan ilk deneme için mükemmel görünüyor.Ellerine sağlık.Cesaretimi toplasam bende deneme yapıcam.Ahrarcım uykudan kalkınca bile çok tatlı.Maaşallah. Ayrıca adam olacak çocuk belli okumaya başlamış.Mirzahan tamamen abi olmuş artık.Bende belki 1 senedir kumpir yemedi.Aklıma gelmişken bir ortaköy kumpiri yemeye gidelim:)

New York'tan said...

Tesekkurler Aygul'cum, yaparsin sen becerikli birine benziyorsun :)
dedigim gibi zor degilde vakit lazim.Kumpiri bende cok ozlemisim iki tane yedim hatta :))

Rana Eslem GULMEZ said...

seyma inanmiyorum iki kumpir mi yedin ve inceciksin yaw)pasta guzel gozukuyor ikinciyi bana yparsan eminim cok daha guzel olacak)bide etli ekmegin adresini aliyim yolumuz duserse yeriz bizde..