Monday, October 6, 2008

Haftasonu


bagelin tadina bakarken

Ahrar sandalyesine kavustu gecen hafta artik 4 kisiyiz yemekte :)












Resim sergisinden bir tablo, kucuk resimler bir araya gelip portre olmus :)

















Haftasonunu disarida gezerek gecirdik.Cumartesi central park civarini pazar gunude Ikea ve yeni kesfettigimiz Fairway markete gittik.
Central parki gezerken hava cok guzeldi, millet disardaydi her zamanki gibi, biraz dolastiktan sonra cocuk parkina gittik Mirzahan kumda oynadi, Ahrar'ida salincakta salladik sonra wholefoodsa ugradik alisveris yaptik mumkun oldugu kadar organic almaya calisiyoruz aldiklarimizi, Ahrar'in yogurtlarini , meyve purelerini, cerealini,Mirzahan'in sutunu, sabun, sampuan , deterjan..ne varsa iste :))

Pazar gunu Ikea'ya Mirzahan'a yatak bakmak icin gittik, fikir alalim dedik Mirzahan'da oyun bolumunde oynadi 1 saat suresi var cocuklar oynarken annebabalarda rahar rahat geziyor :) sonra eve giderken fairway market yazisini gorduk hadi gidip gezelim dedik nasil olsa alacaklarimizda vardi, icerisi cok buyuk, ne arasaniz var coguda organic , zeytin bolumu cok hosumuza gitti ben en son Tr'de gormustum o kadar cesit zeytini hepsinden aldik acili, sarimsakli, limonlu :)) babamiz birseyler alip yiyelim dedi, sahile acilan bolumu var pizza alip oturduk, guzel ortami var daha iyi masa sandalye alinabilir bana gore :)) resim sergileri yazilarini gorduk, sahil boyu yuruyup serginin birini gezdik, cam yapimini gosteriyordu birisi Mirzahan'in hosuna gitti kadehin nasil yapildigini gosterdi cidden emek isi, dedim bundan sonra bardak kirarken dikkatli olun :) fiyatlari cok yuksek geldi bana, Pasabahcede daha guzel seyler daha makul fiyata neyse baya yorulmusuz o gun Ahrar'in arabasinida almamistik, hemen alir cikariz diye kucagimizda uyudu uyandi, yemek yedi :)
Unumadan Ahrar oturuyor 8. ayimizdayiz oturmasi lazim artikda biz farkina varamadik ne zaman basladi acaba oturmaya :) baktik oturuyor hani cabamiz olmadi yanina yastik falan koymadik dusmesin diye :)















9 comments:

Emin'in Annesi said...

Yerim sandalyede oturan şekeri.Rabbim güzel günler göstersin.Şeymacığım kalabalık olmak nasıl bir duygu acaba?Emin hiç masaya oturmadığı için çok bilmiyorum ailece masada yemek yemenin tadını.Acaba bizde düşünsek mi 2. çocuğu:)
öpüyorum Mirzahan'ı ve Ahrar'ı.

New York'tan said...

Bizde de durum ayni aslinda Mirzahan bebekliginden beri istahsiz geldi oyle gidecek sanirim :) haftaici erken gidiyor ama haftasonlari bizim ailecek masada oldugumuz zaman :)
Ahrar 6 sene sonra oldu, cok ozlemisiz biz ufak bebegi :)) insallah istiyorsanizi sizede nasip etsin Allah :)

Emin'in Annesi said...

şeymacığım pyzam ı nasıl ekledin bloğuna beceremedim ben çok süper bir ailesiniz:)

Emin'in Annesi said...

Şeyma yardımmmmm ettttt lütf.Kafayı yiyeceğim.ne saat ekleye bildim ne de pyzam dan ailemi:(
sayfada nerden ekleyeceğimi bulamıyorum.html düzenleden dediler ama beceremedim ayrıntılı yardımcı olursan sevinirim.

Hansa said...

Selamlar,
Ailenize sağlık huzur dolu günler diliyorum.
Ahrar'ın anlamı nedir çok merak ettim?
Sevgiyle kalın...

New York'tan said...

Tesekkurler Hansa, Ahrar; ozgur, hur demek.Biz Ubeydullah Ahrar hazretlerinden esinlenerek koyduk :)

ASYA said...

aaa kocaman olmuş Ahrar..
sandalyeside çok tatlı fotodaki.
Bayıldım yeni halinize..Enerjik bir aile olmuşsunuz :))
Herkes hareketlenmiş..
Ahrar'ın tipini yesinler..çok şeker

New York'tan said...

Asya'cim tesekkurler, haklisin hareketli bir aile olduk cok mu belli oralardan :)

Mısır Patlağı :) said...

ayyy ne kadar harika bir mama sandalyesi yurt dışında var galiba sadece :) o kadar bebek mağazası gezdim böle şeker şey görmedim hayılı olsun ..