Sunday, October 19, 2008

ManhattanPublic libraryin onunde fotograf cektiriyor gelinler ve damatlar , gezerkende gorduk iki tane , bu amca da onlari arabasiyla gezdiren amca :)








Kutuphanenin onundeki cicekler




Manhattan Public Library, burayi Newyork'ta cekilen filmlerin bazilarinda gorebilirsiniz





Bunlardan muzik yapiyor :)






Reklam icin brosur dagitan palyaco :)







34. cadde, haftanin her gunu dolu, cok ziyaretcisi var , turistlerin alisveris icin tercih ettikleri yerlerden birisi.









Empire State, ikiz kulelerin gitmesinden sonra onlara kaptirdigi NY'un en uzun binasi olma ozelligini yeniden ele alan Dunyanin ilk gokdeleni ..












































Sokak danscilari genelde zencilerden olusuyor.













5th Aveneu'da film cekimi vardi...














Rockeffeller Center















St. Patricks Kathedrali
















Abi-kardes bogusmasi :)




































Cama sinirlenip kizan Ahrar, bu hafta dizlerinin uzerine durmayi, sonra bir yerlere tutunup ayaga kalkmayi ogrendi,sabah kalktigimizda ayakta bekler vaziyette goruyoruz onu :)





Haftalar o kadar hizli geciyor ki, yetisemiyoruz malesef :) Bu haftada oyle oldu, Mirzahan cumartesi-pazar sleep overdaydi, o yuzden fotograflarda yok, bugun de dugune gittik Newjersey'e yanina ugradik bizimle gel diye ama arkdaslari daha agir geldi bizimle gelmedi :)

Yuklenecek fotograf daha var ama saat gec oldu, Ahrar arabada uykusunu aldi geziyor simdi yerlerde surunuyor, abimiz uyudu sira bizde :))

2 comments:

Emin'in Annesi said...

Şeymacım sayfanız yenilenmiş ve çok güzel olmuş.Yine güzel güzel gezmişsiniz.çiçeklere bayıldım.Hele abi kardeşin boğuşmalarına bittim.Rabbim hiç ayırmasın.Haftaların hızlı hızlı koşarak gitmelerine benimde bir çift sözüm var.'Ben hiç bir işimi yetiştiremiyorum.Yetiştiremeyince sinir tepemde dolaşıyorum.Bu sefer sürekli işim var diye vıdı vıdı yapan bir kadın oldum çıktım.Hayatımızı düzene koymayı beceremedim:(' Ne kadar doluymuşum :)Sevgiler

New York'tan said...

Tesekkur ederim Aygul'cum,cuma gunu evdeki erkek populasyonu erkenden uyudu bende blogda degisiklik yapiyim dedim :)
Gunler hizli geciyor malesef, artik oldgu kadar diyorum ben :)