Monday, October 27, 2008

Yeni ayakkabilarimiz, sadece serin havalarda ayagini sicak tutsun diye aldim yoksa erken giymesi icin ama hic sevmedi ayakkbilarini birbirine surtup cikartiyor hemen :)

yes, I did it :))


asagiya inen merdiven var evde, dusmesin diye gate aldik, giderken cope atilsin diye koydugumuz posetleri cekmeye calisiyor alttan :)




Cumartesi Newjerseydeydik, islerimizi hallettikten sonra babamiz yemek yiyelim dedi, etliekmek istemis cani :) yedik, Konya'dakilerin yerini tutmasada guzel sayirlirdi, Ahrar'da tatti tabi, gozleri bazen sasi gibi oluyor flas patlayinca ozellikle, gozleri buyuk ve birbirine yakin .



ustunede ayran her yedigimizden istiyor :), gulec bir bebek dolayisiyle herkese gulumsuyor orada calisan bayan Ahrar'i sevdikten sonra beni hic bir erkek bu kadar suzmedi dedi cok gulduk bu lafina :))





Kusumuz babamizin odasina transfer oldu Ahrar dogduktan sonra ama Ahrar kapiyi acik gorunce iceri giriyor , kusuda yeni kesfetti , dun sehpa ile birilkte uzerine yuvarlandi kus :)) yazik ikiside sok gecirdi :))







neler var burada acaba, yiyecek olabirlir mi :)

























Ahrar uyuyorken bloga birseyler yaziyim dedim, 1;5 sat gec uyudu bugun sabah uykusunu ama huzursuzluk yapmayinca zorlamadim uyusun diye, Ahrar'i yatagina koyuyorum kendi kendi uyuyor simdilik eger cok yorulms ve uykusu varsa hemen daliyor yoksa hemen ayaga kalkip emzigini asagi atiyor sonra basliyor ses vermeye :) yanina gidip emzigi verip tekrar yatiriyoruz ninni soyluyoruz bazen iki uc kere tekrarliyoruz bu hareketi sonra uykuya daliyor :))






Mirzahan haftasonu arkadaslariyla beraber, cok memnun hayatindan hatta yatiyada kalmak istiyor ama yok dedim biz seni cok ozluyoruz gercekten aksam olunca evde eksikligi daha cok belli oluyor, surekli soru soran, oyuncaklarini odasindan iceriye tasiyan, anne ;bana ne treat var yemek icin diye soran birisi olmuyor :))cuma gunu testi vardi hepsini dogru yaptim dedi ama eve gelince gorucez bakalim ne yapmis :)



Bu cuma , hallowen partileri var okulda cadilar bayrami yani, kiyafet istiyor gecen seneki kuculmus birazdan carsiya gidip kiyafet bakicam oglusa .


Unutmadan Bloggerlara giris yasagini uygulayan zihniyeti kiniyorum.

8 comments:

Emin'in Annesi said...

Şeymacım nasılsınız.Uzun zamandır evdeki pc yok.özledim valla sizleri:)
Ahrar bitirim oldu valla.yer teyzesi O'nu.Öpüyorum Mirzahan'ı ve Ahrar'ı.

Esra ve Bebisi said...

coook tatli olmus yaa:) kucagima alip minciklayasaim geldi masallah:) beni de suzer mi? beni de suzer mi :P

New York'tan said...

Aygul'cum bende ozledim bakiyorum bloga yeni post yok, islerin yogun diye dusundum :)
Esra'cim suzmez mi hic :) her gordugune gulucuk atiyor :)

Mısır Patlağı :) said...

:))) hey nabersiniz resimleriniz bir harika konye yemekleri yiyen o koccaman simsiyah gözlü ahrarcığıma öpücükler yolluyorum yeni yerimiz belki uğramak istersin şeymacım
sevgiler : )

www.ensevgiliminik.wordpress.com

New York'tan said...

Kubra'cim insallah en kisa zamanda duzelir bloggerdaki sorun, ben ugradim ama yorum yapamiyorum malesef :(

our twins of NY said...

Ahrar cooook tatli olmus ya seyma, bayildim. masallah... cok gulec. Allah nazarlardan saklasin.
Yeni ayakkabilarida simsicak tutsun ahrar'cimin ayaklarini insallah...

ASYA said...

boncuk gözlü :)
Şeyma,seni okuyunca 2.çocuk çokda zordiil diye düşünüyor insan:)

New York'tan said...

Buyumus Seyhan teyzesi di mi :)

Asya'cim gecenlerde bir arkadasda dedi aynisini:) zor degil gercekten ama buyuk olanin krese veya okula gitmesini beklemek gerek bana gore :)