Tuesday, November 18, 2008

Burada neler var acaba :)
Abimiz okuldayken odasina girip kitaplarini karisitiriyoruz, elindeki kitap pop-up kitaplardan, cok hosuna gitti, uzun muddet inceledi kitabi








Guzel fotograf cekemedim, bir elimde Ahrar, digerinde fotograf makinesi olunca zor oldu biraz




Pazar gunu gelen misafirler icin mutfakta hazirlik yaparken, Ahrar kendi kendine uyumus :)





Mirzahan'in marifeti, babamizla ben tv izlerken abimiz sacini yapmis :)






s Bayramda sac modelimiz boyle olacakmis :)) abi kardes hem de :))







Bugun cok yoruldum, sabah Mirzahan'in okulda dans gosterileri vardi, saat 10'da ona yetistik Ahrar'la ,evden cikmak mesele cunku Ahrar'i yere koydugunuz an aglamaya basliyor, asagi inene kadar feryat figan haldeyiz, havada sogudu bot giymek iskence oldu Ahrarcik'la :) okula gittik sinifi bulamadim 4 kat indim ciktim ,sora sora buldum, burada kafaniza estigi zaman sinifa giremiyorsunuz, giris katta guvenlik var onlara soyluyorsunuz , kimlik gosteriyorsunuz oyle sinifa gidiyorsunuz. Chinese ribbon dance sovlarinin adi, cinlilerin yeni yili yaklasmis o yuzden,ellerinde kurdale salladilar :) Ahrar'in hosuna gitti sinif rengarenk olunca ,yarim saat surdu oradan cikip Melike'ye gittim oturduk arkadaslarla ben biraz erken kalktim eve geldim, annemler msndeydi onlarla gorustum sonra baktim saat 3 20 Mirzahan 3 30 da geliyor, apar topar hazirlandim , abiyi almaya gittik, unutmusum Mirzahan'i :)) yinede bekledim otobusu acele etmeye gerek yokmus :)


Mirzahan pazartesi gunu karnesini aldi, masallah guzel karnemiz, persembe gunude veli toplantimiz var,heyecanliyiz biraz :))

3 comments:

Aygül said...

Yer teyzesi Ahrar'ın saçlarınıı.Çocukların çok hoşuna gidiyor.Dayısıda Emin'in saçını yapıyordu dayı yiğen dolaşmaya çıkıyorlardı.Emin çok seviyor.
Mirzahan'ın karnesinin kötü olması beklenmez herhalde annesi:)gözler cin gibi Maaşallah.

New York'tan said...

:) tesekkurler Aygul'cum, bizede dayimiz ogretmisti bu modeli demek ki dayilarda var bir sey :))

Mısır Patlağı :) said...

İ) saç stili ahrara çok yakışmış yaa minik artist olmşşş