Thursday, November 13, 2008


Chiristmas icin suslemeler baslamis,bize bu sene sonuk gibi geldi, eski havasi yok sanki
Macy's in topu


Kalorifer sicak mi acaba diye dusunuyor :)


dokunmadan bilemem diyor ve dokunuyor sonrasindan agliyor cunku sicak :))




Annesinin bocegi, kurbagasi, babasinin aslani :)






Abi ile baba yastik savasi yaparken onlara katila katila gulen Ahrar





Bu hafta cok uzucu bir haberle sarsildik, cok sevdigimiz bir arkadasimizin esi vefat etti cok ani oldu olumu,olum hep bize uzakmis gibi ne kadar yakin oldugunu hatirlatti bize, cumartesi cenaze evindeydik, pazarteside havaalaninda Tr'e ugurladik,Allah sabir versin arkadasima ve cocuguna.

Bizim icinde uc haftadir endiseli bir bekleyis vardi, pazartesi ufak bir operasyon gecirdim ,sonucunu bugun ogrendik,elhamdulillah (Dr'in tabiriyle )everything is ok , sevindik,rahatladik :), sabah 7;30 da evden ciktik 3'de eve geldik, Mirzahan'i alma saatine yetisemedim saolsun Mirzahan'la ayni sinifta olan arkadasinin annesi ayni zamanda komsum , aldi Mirza'yi .Ahrar cok yoruldu, uykusu bolundu, cok mizmizdi yeni uyudu.
Dun misafirlerim vardi, aksama camideydik, tum gun yapisik olarak gezdik Ahrar'la artik yabancilamaya basladi, beni goremeyince agliyor, camide bir muddet ayri kaldik, susturamadilar, sesi yankilaniyordu :)insallah uzun surmez bu durum..

3 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

gecmis olsun ne operasyonu gecirdin?carsambada sendeydik hic birsey soylemedin seyma ..guzel guzel mamalarda yapmissin !yarin ariyim seni...

Emin'in Annesi said...

Şeymacım çok geçmiş olsun.Bir daha olmasın inş.Ahrar'ı sıka sıka öp benim için.Arkadaşının eşine de Allah rahmet eylesin.

New York'tan said...

Emine'cim sonucu almadan soylemek istemedim,bosuna telaslandirmayim insanlari dedim,:)
Aygul'cum tesekkur ederim, amin insallah.