Sunday, November 23, 2008



Kendisi cekmis , fotolari yuklerkenn gordum :)
Baba beni al diye agliyor, babamiz evde oldugu zaman babaya yapisik sekilde yasiyor Ahrar :)


Burnumuz gozumuz akmis halde



Yemegini yedikten sonra doke saca tabii , asagi inip yere dokulenleri topluyor, hic israf etmiyor yani :)




Buralara soguk geldi bir haftadir, buz gibi esiyor, disarida gezemiyoruz haliyle, kapali mekanlara gidiyoruz.Hafta sonu alisveris yaptik, herkesin kislik eksigini tamamladik :) Ahrar'in bundle me si kaldi, storelarda yok malesef, bitmis artik internetten ismarlayacagiz.
Persembe gunu veli toplantimiz vardi, babamizda geldi beraber gittik, Mirzahan cok heyecanlandi karnina agrilar girdi :) ogretmenimizle gorustuk, cok guzel seyler soyledi, bekliyorduk ama O'ndan duymak daha bir guzel oldu, Keep up what you'r doing dedi.Masallah diyim oglusuma :))
Mirzahan'in bu aralar tornedo sorulari basladi, tornedo olan sehirde yasamiyoruz ama nereden duyduysa anne biz tornedo olursa nereye gideriz, bizim basementimiz yok ki, roofumuz ucar mi, olmasin ben istemiyorum falan, anlatiyoruz ama hala israrla soruyor :)
Son uc gun icinde 1 tatli 3 kek ve 1 tepsi kurabiye yaptim,bizim icin degil tabii :)), kendimiz icin cig kofte yaptik bugun, degisiklik olsun dedik :)
Twilight saga'nin en son kitabi olan breaking dawn'i okuyorum bitmek uzere ama en saf haliyle number 1 ,twilight diyorum :)

5 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

ilk resimde cok ama coook tatli cikmis ahrar.him bide lutfen babasi aglatmadan hemen alsin akmasin yasi burnu yaw)mirza icin baska soze gerek yok masallah .hep basarisi boyle devam eder insaallah..

Aygül said...

Ahrar'ın o gözlerini koca koca açarak bakışına bayılıyorum.sümüklü bile güzel bence.Mirzahan çok akıllı maaşllah şeymım.Ayrıca babasına düşkün çocuklara bayılırım:)) ne güzel akşam anne rahat eder.Ama bizim ki bana yapışık babasıyla oynasa bile arada bana uğramadan edemez:))

New York'tan said...

Tesekkurler Emine'cim,Inan babamiz uzerini bile degisemiyor, ben de anlamadim bu duskunlugu :)
Aygul'cum Mirzahan boyle degildi, bana cok yapisikti, gitmezdi babasina ama Ahrar oyle degil bunda rahatim, ama sunu anladim, o zaman babamiz cok yogun calisiyordu, fazla gorusemiyorlardi haliyle sana daha cok duskun oluyor :)

Mısır Patlağı :) said...

:) ay yazdığın çoğu şeyi anlmıyorum ben yaa hehe

ama anladğm kadaryla yorum yapmam gerekirse minik bücürük şapkalı resminde çok tatlı çıkmış mirzada ne gzl başarılıymış bir anne 2 sağlıklı biri başarılı bebişten başka ne ister ki :)

New York'tan said...

Kubra'cim utandim ya :), ingilizce kelimeleri mirza oyle kullaniyor diye kullandim normalde sevmem, hem ingilizce hem de turkce ayni cumlede, dikkat ederim bundan sonra :)