Sunday, December 28, 2008

Babam ne anlatiyor acaba :))


Nutella sonrasi temizlik :))


Ben buzdolabi temizlemeye calisirken Ahrar'da bana yardim etmeye geldi :))









Ahrar'da bizimle gezdi :))




MIT binasi






Boston Ny'a gore kucuk ama guzel bir sehir duzenli, universite sehride deniliyor cunku cok fazla collage ve universite var. Bunun ne oldugunu anlamadik ama sanirim ruzgarda hareket ediyor, saga sola donuyordu.







Pooh'nun evide oradaydi ama catisi bizim cocuklar oynarken dustu takamadik tekrar, Harvardlilar eger tatil donusu kim yapti bunu acaba derseseniz itiraf ediyorum bizim cocuklar yapti :))


















denedik ama su cikaramadik icinden :))










Rana-John Harvard-Mirzahan :))
























Harvard'in ici ,,biz gittigimizde bizden baska Cinliler ve Indianlar cogunluktaydi gezen, Bu cinliller acaip calisiyor, bazi okullarin kutuphaneleri 24 saat acik, bu insanlar aksama kadar calisip, yorulunca uyuyor sonra tekrar kalkip calisiyorlarmis, yani kutuphanede kaliyorlarmis, ilginc di mi .




























Bugun pazar saat sekiz bucuk evdeki erkek populasyonu uyuyor :) Ahrar alarmi ayarlanmis saat gibi sabah alti bucukta kalkiyor aksam kacta uyursa uyusun farketmiyor, dun mesela 12 de uyudu bugun babamiz almis onu ben sadece yatagindan indirdim gerisini hatirlamiyorum :) simdide uykusu geldi tabii,uyudu tekrar.













Boston'dan cuma gunu geldik, carsamba gunu gitmistik, o gun yollar biraz kalabalikti chiristmas dolayisiyle aksam alti gibi oradaydik ama gidis oncesi maceraydi, biz balik yemiyoruz baliklardaki mercury yuzunden sali gunude balik istedi canim ,pek aram olmasada neyse aksama yedik gece babamiz mide sikayetiyle hic uyumadi, sabaha bende de ayni sikayet basladi ama babamiz cok kotuydu, bir gun yatti diyebilirim, ayda yilda bir balik yiyelim dedik oda burnumuzdan geldi, baligin bozuk oldugunu zannetmiyorum,aldigimiz yer emin bir yer,sanirim bizim vucut kaldiramadi :)













Seyahatimiz cok guzel gecti, Arzu abla ve ailesi cok guzel agirladi bizi, ilk gun sehir ici Harvard ve MIT 'yi gezdik, ikinci gunde baba ve cocuklar eglence yerlerlerini gezdi, biz annelerde alisveris merkezini gezdik :)Ahrar genelde sakindi ama gelirken carseatte oturmaktan SikIldi sanirim biraz agladi :)






Yarin Muharremin biri, hicri yilbasi, herkesin yeni yilini kutlarim.

3 comments:

Aygül said...

Aygül teyzeside nutellaya bayılır. Ahrar'ın şeker suratı nutellayla daha da şeker olmuş.Ayyyy Şeyma Ahrar indirmiyor mu tüm buzdolabını yere?Eski günler geldi aklımaaaaa.Emin herşeyi yere indirirdi.süt,sirke,aklına ne gelirse.Hele bir gün kumanda kayboldu.Ara ara bulamadım.Akşam pilav tenceresini bir çıkardım dolaptan kumanda içinde:)))))çok öpüyorum Ahrar'ı ve kocaman abi Mirzahan'ı:)

New York'tan said...

:) bizim buzdolabi olayi yeni yani acik gorurse daliyor icine kendisi acamiyor :) Emin supermis araki bulasin kumandayi :))

Rana Eslem GULMEZ said...

SEYMACIM IKINCI RESMI BUYULTUP POSTER NIYETINE AS DUVARA COOOK SEKER CIKMIS COKK...