Sunday, December 21, 2008


Bundle me ye kavustuk, hafta ici geldi, tam soguk ve kar baslamisken, elleri ayaklari icinde sicacik, battaniye derdimiz kalmadi, ayakkabisi cikti cikacak sorunuda bitti boylece :)

Okul binasi


Hafta ici babamizin okullarda isi vardi, bizde onunla beraber gezdik, parkta yuruyus yaptik, parkin yukarisinda universite, asagisinda yol var ama icindeyken ormandaymisiniz gibi hissediyorsunuz.



Hafta ici arkadaslarla Masal cafe'ye gittik, cikista deniz kenarini gezdik,bizim orada gezdigimizi goren calisanlardan biri, elinde ekmek artiklari olan torbayi bize verdi kuslara verin diye, ekmekleri atmamizla birlikte suru halinde geldiler, urkmedik degil hani :)




Adi aklima gelmedi bu hayvancigin ordek degil di mi





Ahrar ahtopot gibi, her yere ulasiyor elleri :). Camasir sepetini acip icindeki kirlileri yere atiyor sonra elini sIkIstirip agliyor :)






Ozenle utuleyip katladigim camasirlari hic dusunmeden yere atan Ahrar :)
Cuma gunu kar yagdi, 10 gibi basladi ikiye uce dogru giderek hizlandi, her yer bembeyaz oldu,sabah camideydik, Mirzahan'i ben aldim duraktan, kar siddetlenince tedirgin oldum biraz ama herkes yavas kullandigi icin sorun olmadi, babamiz geldi parka kaymaya gittik, o sirada yagmur basladi ama buz yagdi yagmur degil, bizim gibi bes alti aile vardi o havada parkta :)) Ahrar arabasindan bizi izledi kar topu oynarken, Mirzahan babasiyla kaydi biraz, usuyunce eve geldik fazla duramadik, cumartesi ogleye kadar temizlik yaptim sonra carsiya gittim, hediye almam gerekiyordu aksama gidecegimiz arkadas icin, aslinda gidilecek vakit degil o kadar kalabalikti ki christmas alisverisi icin son gunler olunca ,vitrinler isil isil,rengarenk , caddeler kalabalik, bugunde carsidaydik alacaklarimizi alamadan donduk, hic sirada beklemeyi gozumuz yemedi, yarin sabah gidersem daha tenha olur diye dusunuyorum :)
Hafta ici Boston seyahati dusunuyoruz kismetse,okullar carsamba tatile giriyor iki haftalik, babamizda bu hafta tatil, hem arkadas ziyareti hemde gezi amacli insallah.




4 comments:

Anne ve Bebisi said...

Kaz o arkadasin adi:)))
Simdiden iyi tatiller ve iyi gezmeler :)

New York'tan said...

Thanks Esra'cim, bilemedim adini cidden:) esim de kugu dedi ama:))

our twins of NY said...

bende gorunce kugu demistim ama anne ve bebisinin dedigi gibi kaz o, kugu daha uzun boyunlu oluyor:))

bundle me niz hayirli olsun, Ahrar'cigin elini-ayagini simcak tutar.
sevgilerimle

Aygül said...

Ahrarcık pek güzel görünüyorrr Şeymacım Allah nazardan korusun:))öperim Ahrar'ın o sıkışan elini.Hazır havalar da soğuken iyi olmuş sıcak sıcak ayyyy bende mi alsam kendime işyerinde çok üşüyorummmm:))