Wednesday, January 14, 2009

Kahvalti Sonu Yasanan Heyecan :)

Bugunku yasadigim heyecani bu yasima kadar yasamamistim :), sabah arkadasa kahvaltiya davetliydik, yedik ictik, muhabbet ettik, gitme vakti geldi, Mirzahan'i okuldan alma saatine yakin kalktim arkadastan, arabayi calistirdim once, cok soguktu hava bugun, sonra Ahrar'i carseate oturttum, kemerini bagladim, kapisi ni kitledim, bebek arabamizda disaridaydi onu katlayip bagaja koydum sonra arabaya binmek icin one gectim ama kapi acilmadi, kilitlemisim farkinda degilim , tum kapilari denedim ama acilmadi hicbirisi ,araba calisiyor, Ahrar icinde kapilar acilmiyor, cantam arabada cebim yok, sansima araba arkadasin oturdugu apartmanin onundeydi hemen evine gittim, cebini aldim babamizi aradim ulasamadim ona sonra Aynur'u aradim aklima hemen o geldi, o da esine ulasti saolsun, camiye cok yakindik, 3 kisi geldiler, Allah'tan arabanin kapisi yarim kapaliydi, aradaki bosluktan elbise askisini bukerek, kiliti acmayi basardilar, o sirada asagida bizi goren iki kisi indi yardim etmeye, Ahrar arabada ,agzinda emzik elinde battaniye bize bakiyordu :) yani aglasam mi gulsem mi, uzak bir yerde olsam, kimden yardim isteyecektim yani en iyi ihtimal 911 arayip yardim istemekti ama is o boyuta gelsin istemezdim, yani heyecan dolu bir 15 dakika gecirdim bugun , ilerde Ahrar'a anlatacak anilarimdan birine sahip oldum boylece :))

6 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

ay iyikide camiye yakinmissin seymacim uzakta bir yerde olsan daha zor olurdu.yani bilemiyorum seymacim bu ikinci oldu bak))birkerede ahrarimi birakmistiniz arabada))yavrum benim iyikide aglamadi cok tatli ya gecmis olsun tatli bir ani olarak kalacak))

Aygül said...

Şeymacım çok geçmiş olsun canım ya.Bir yandan çok üzüldüm bir yandan da Ahrar'ın o şaşkın bakışını gözümde canlandırıp gülesim geldi.Allah beterinden saklasın.

New York'tan said...

Evet Emine sansima caminin yanindaydim, Ahrar carseatte sakin zaten aglayan bir bebek degil, aglasa daha bir panik olurdum galiba :)
Tesekkurler Aygul'cum, macerali bir gun oldu benim icin :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Gecmıs olsun.Bır daha boyle bır olay yasamazsınız ınsaallah.

New York'tan said...

Tesekkurler Tuana Berra'nin annesi :)
insallah bir daha yasamam boyle bir olay..

arzu said...

ben okurken panik oldum,seni dusunemiyorum!cok gecmis olsun canim! Ahrar'in hali cok hosmus ama:)opuyorum cok.